خبرهای داغ:
امام جمعه روانسر:

ارتش نیجریه باید مورد بازخواست قرار گیرد

امام جمعه روانسر پس از اقدام فجیع ارتش نیجریه و کشتار بی رحمانه شیعیان شهر زاریا ضمن محکومیت این جنایت، اسلام را دین اخوت، مهربانی و اتحاد دانست.
کد خبر: ۸۶۰۸۰۱۷
|
۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۲
ملا عبدالله غفوری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از روانسر، ضمن محکومیت جنایت فجیع ارتش نیجریه در کشتار شیعیان این کشور خواستار این امر شد که ارتش نیجریه باید از درگاه خداوند متعال استغفار و مسلمانان عذرخواهی کند.

 

وی با بیان اینکه اسلام دین اخوت و برادری است، تصریح کرد: متأسفانه مستکبرین و مخالفین دین مبین اسلام به همرای ایادی استکباری در صدد هستند تا در میان امت اسلامی و برادران شیعه و سنی تفرقه ایجاد کنند اما غافل از این هستند که اسلام دین اتحاد است.

 

امام جمعه شهرستان روانسر با بیان اینکه تمامی علمای دینی و روحانیون در سراسر بلاد اسلامی باید در جهت حفظ وحدت گام بردارند، عنوان داشت: تمامی توطئه ها علیه دولت های اسلامی باید با تلاش مصرانه علمای دینی خنثی شود.

 

ماموستا غفوری در پایان بار دیگر ضمن محکومیت این اقدامِ نیجریه، افزود: ارتشِ بی تعهد نیجریه با هجوم به منزل شیخ ابراهیم زکزاکی و همچنین حمله به حسینیه بقیة‌الله در شهر زاریا باید از جانب دولت های اسلامی مورد بازخواست قرار گیرد و این ارتشِ بی کفایت باید از مسلمانان عذرخواهی کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار