روز گذشته؛

مجمع شورای قشر بسیج دانش آموزی(علوی) برگزارشد+ تصاویر

مروتی از کارشناسان سیاسی در جلسه مجمع شورای قشر بسیج دانش آموزی(علوی) که در محل ناحیه مقاومت بسیج مرکزی یزد برگزار شد اظهار داشت: ما برای اینکه متوجه بشویم دشمن برای ما چه برنامه ای ریخته، باید ابتدا اتاق های فکری دشمن را بشناسیم.
کد خبر: ۸۶۰۸۰۲۴
|
۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از یزد بیست، مروتی از کارشناسان سیاسی در جلسه مجمع شورای قشر بسیج دانش آموزی(علوی) که در محل ناحیه مقاومت بسیج مرکزی یزد برگزار شد اظهار داشت، ما برای اینکه متوجه بشویم دشمن برای ما چه برنامه ای ریخته و کجا می خواهد به ما ضربه بزند باید ابتدا اتاق های فکری دشمن را بشناسیم.

این کارشناس سیاسی گفت، در حال حاضر 1200 اتاق فکر در ایالات متحده مشتکل از انسان های علمی که توانایی بالایی در کارهای اجرایی دارند و برای استعمار جهان برناه ریزی می کنند.

مروتی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری خطاب به افسران جنگ نرم که فرمودند سری به قرارگاه های دشمن بزنید اظهارداشت، این اتاق فکرها که به عنوان قرارگاههای برنامه ریزی فعالیت دارند بطوری که 6 ماه قبل از اینکه آقای اباما رئیس جمهور آمریکا بشود طرحی به نام قدرت هوشمند را ارائه کرد و زمانی که اوباما به رئیس جمهوری رسید دولت خود را بر این اساس پایه گذاری کرد که این نشان از تاثیرگذاری این قرارگاه ها بر دولت آمریکا می باشد.

وی بیان داشت، از این 1200 اتاق فکر حدود یک، سوم متمرکز بر کشورهای اسلامی هستند و از این تعداد حدودا 500 اتاق فکر بر روی شیعیان برنامه ریزی می کنند و ما شاهد آن هستیم که در حال حاضر بعضی از رهبران شیعه مانند شیخ زکزاکی در نیجریه، شیخ باقرالنمر در عربستان با برنامه ریزی همین اتاق فکرها در اسارت هستند تا از گسترش تفکر شیعه جلوگیری شود.

مروتی گفت، همه این اتاق فکرها برسر ایران نظر مشترکی دارند که ایران تهدیدی است برای آمریکا و غرب و باید به هر طریق ممکن ایران را نابود کنند

این کارشناس سیاسی در ادامه اذعان داشت، آمریکایی ها همیشه می گویند شما به دنبال ساخت بمب اتم هستید در حالی که خود می دانند برای ما طبق فتوای رهبری ساختن سلاح های کشتار جمعی منع شده و آنها باید بدانند همین تک تک شما دانش آموزان بمب های اتمی هستید که بر سر آمریکا فرود خواهید آمد.

وی در پایان خطاب به دانش آموزان گفت، شما دانش آموزان با توجه به اینکه نخبگان بسیج دانش آموزی و مدارس خود هستید باید به دنیال تشکیل اتاق فکرهایی باشید که در مقابل، حربه های دشمن را خنثی کنید.

همیچنین در ابتدای این مراسم سرهنگ اسلامی مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان یزد ضمن خوش آمدگویی به دانش آموزان و معرفی تقویم پیشگامان بسیج دانش آموزی اظهار داشت، هدف از تشکیل مجمع قشر بسیج دانش آموزی جمع بندی نظریات دانش آموزان شورای قشر استان و شهرستان هاست تا بتوانیم در اجرای برنامه ها و مبارزه علیه دشمن در جنگ نرم پیروز باشیم.

لازم به ذکر است در این جلسه 3 نفر از دانش آموزان از ناحیه 2 یزد، شهرستان میبد و اردکان نظرات و دیدگاه های خود را در مورد چگونگی جدب دانش آموزان و از بین بردن آسیب ها در مدارس خود بیان کردند.


ارسال نظرات
آخرین اخبار