خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم از برگزاری رزمایش ترکیبی پدافند غیر عامل در شهرک صنعتی شکوهیه قم خبر داد.
کد خبر: ۸۶۰۸۰۲۸
|
۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷

به گزارشخبرگزاری بسیج از قم به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم، امیر طیبی‌نژاد در حاشیه رزمایش پدافند غیرعامل و امداد و نجات طی سخنانی با مثبت ارزیابی کردن برگزاری این رزمایش اظهار کرد: هر اقدامی در راستای توانمندسازی واحدهای تولیدی در برابر حوادث و پیشامدهای احتمالی اقدامی با ارزش و ستودنی است.

وی با تقدیر از مسئولان سازمان بسیج کارگری استان گفت: مشارکت بسیج با هیئت مدیره و تولیدکنندگان شهرک صنعتی شکوهیه و شرکت شهرک‌های صنعتی در برگزاری این همایش بیانگر تعامل خوب و مناسب بخش‌های مختلف و لزوم یکپارچه عمل کردن در مواجهه با تهدیدات احتمالی است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم افزود: در اجرای این رزمایش بسیج کارگری استان، شرکت شهرک‌های صنعتی، کمیته پدافند غیرعامل شهرک صنعتی شکوهیه، هیئت امنای این شهرک صنعتی، دستگاه‌های خدماتی و امدادی استان و تعدادی از واحدهای تولیدی حضور داشتند.

وی گفت: در این رزمایش تشکیل اتاق فرماندهی، آموزش آمادگی در برابر حوادث، امداد و نجات، حفظ تاسیسات زیربنایی و استراتژیک، اطفاء حریق و جلوگیری از تلفات بیشتر در حوادث و اتلاف سرمایه مورد توجه قرار گرفت.

طیبی‌نژاد با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در خصوص پدافند غیرعامل تصریح کرد:‌‌ همان‌گونه که رهبر انقلاب تاکید دارند همه دستگاه‌ها و متولیان باید در برنامه‌ریزی‌های کوتاه و بلندمدت و همچنین فعالیت‌های خود موضوع پدافند غیرعامل را مدنظر قرار دهند تا کشور و به‌خصوص خانواده صنعت و تولید از هرگونه گزند و فکر تخریبی دشمن در امان باشند.



ارسال نظرات