"استکبار تلاش دارد تا بیداری اسلامی را به انحراف کشاند"

نفوذی‌ها به دنبال ایجاد موانع در مسیر پیشبرد اهداف والای انقلاب اسلامی هستند

فرمانده هوا فضا سپاه پاسداران گفت: در صحنه نظامی استکبار قدرت مقابله با جمهوری اسلامی ایران را ندارد از این‌رو در جبهه داخلی انقلاب اسلامی نفوذی‌ها همیشه خلل و موانعی در مسیر پیشبرد اهداف والای انقلاب اسلامی ایجاد کرده‌اند.
کد خبر: ۸۶۰۸۰۲۹
|
۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۳

سردار سرتیپ پاسدار حاجی‌زاده در همایش کشوری ستاد فرهنگی فجر انقلاب اسلامی با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی و ایجاد دشمنی استکبار با این انقلاب اظهار داشت: انقلاب اسلامی تنها حرکت سیاسی قرن 20 بود که سبب شد هر دو بلوک متخاصم شرق و غرب علیه این انقلاب با یکدیگر متحد شوند اما با وجود تلاش‌های استکبار نقلاب اسلامی نه تنها متوقف نشد که سبب شد تا پرچم اسلام در دنیا به اهتزاز درآید و بیداری اسلامی در دنیا شکل گیرد.

وی افزود: استکبار تلاش دارد تا بیداری اسلامی شکل گرفته در منطقه غرب آسیا را به هر نحوی به انحراف کشاند و برای این امر از هیچ اقدامی فروگذار نمی‌کند اما ملت ایران و جهان اسلام به مانند همیشه در مقابل استکبار ایستادگی و مقاومت می‌کند.

فرمانده هوا فضا سپاه پاسداران تصریح کرد: استکبار برای به انحراف کشاندن بیداری اسلامی تلاش دارد تا در کشورهای اسلامی آن را تبدیل به درگیری و تقابل دو محوریت کند که یکی با محوریت سنی به رهبری عربستان با همکاری ترکیه، اردن و قطر و در مقابل محوریت شیعه به رهبری جمهوری اسلامی ایران، استکبار به دنبال ترسیم اسلام هراسی در دنیا نسبت به دین مبین اسلام است.

سردار سرتیپ پاسدار حاجی‌زاده با اشاره به توطئه رژیم غاصب صهیونیسم علیه بیداری اسلامی گفت: کنگره صهیونیست‌ها در "هرتزالیا" بهترین راه مقابله با انقلاب اسلامی را ظرفیت کشورهای منطقه و ایجاد منازعات شیعه و سنی عنوان کرده به نحوی که نشست سالیانه صهیونیست‌ها بر تشکیل محورهماهنگ اهل سنت با حضور عربستان، ترکیه، قطر و اردن برای مقابله با ایران تاکید کرده است.

وی افزود: در این مسیر استکبار توصیه به بهره برداری از این مناظره و تقابل با آن دارد تا در نهایت امنیت اسرائیل را تثبیت کند، ائتلاف ترکیه، عربستان، اردن و قطر با رژیم غاصب صهیونیسم آشکار شده و از آشکار شدن این ائتلاف هیچ واهمه‌ای ندارند.

فرمانده هوا فضا سپاه پاسداران تصریح کرد: تشکیل گروه تروریستی داعش یکی از نقشه‌های آمریکایی‌ برای انحراف بیداری اسلامی و متنفر کردن مردم از اسلام است.

با بسته شدن پرونده PMD استکبار به دنبال بهانه دیگری علیه ایران است

سردار سرتیپ پاسدار حاجی‌زاده با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی آمریکایی‌ها در عراق گفت: آمریکایی‌ها به دنبال تجزیه عراق هستند و از گفتن آن هم ابایی ندارند و آنچه در این مسیر به آنان کمک می‌کند اقدامات دولت فعلی عراق بوده که این خواسته آمریکایی‌ها را برآورده و پای آنان را مجدد به این کشور باز می‌کند.

وی افزود: دشمنی استکبار با جمهوری اسلامی ایران تمام شدنی نیست و بی شک با بسته شدن پرونده PMD پرونده‌های دیگری علیه انقلاب اسلامی باز می شود.

فرمانده هوافضا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: در جبهه داخلی انقلاب اسلامی نفوذی‌ها همیشه خلل و موانعی در مسیر پیشبرد اهداف والای انقلاب اسلامی ایجاد کرده‌اند.

بصیرت‌افزایی بهترین راهکار مقابله با نفوذ استکبار است

سردار سرتیپ حاجی زاده با اشاره به ایستادگی و مقابله نظام اسلامی با استکبار گفت: توانایی و قدرت در جبهه مقاومت روز به روز در حال افزایش است ولی بزرگترین خطر برای حفظ آرمان های انقلاب نفوذ در بدنه انقلاب اسلامی است که باید با این جریانات نفوذی مقابله و کنترل شود.

وی افزود: بهترین راهکار برای مقابله با جریان نفوذ شکل گرفته از سوی استکبار بصیرت افزایی و آگاهی بخشی درون انقلاب، آحاد مردم و جوانان است.

فرمانده هوافضا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: در صحنه نظامی استکبار قدرت مقابله با جمهوری اسلامی ایران را ندارد چرا که قدرت نظامی کشور افزایش یافته و دشمن نسبت به این توانایی نظامی آگاه شده و به قدرت واقعی جمهوری اسلامی ایران در صحنه نظامی پی برده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات