خبرهای داغ:
امام جمعه هندیجان گفت: کشورهای استکباری اگر طلا هم در گلوی ما بریزند باز هم مثل زهر تلخ است زیرا آنها به هیچ عنوان صلاح ملت و نظام ما را نمی‌خواهند.
کد خبر: ۸۶۰۸۰۶۵
|
۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، حجت‌الاسلام علی شمیل‌پور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان اظهار کرد:همه کشورهایی که ادعای سیاستمداری دارند 12سال با هر ترفند ونیرنگی که داشتند تلاش کردند تا جلوی پیشرفت هسته‌ای نظام جمهوری اسلامی را بگیرند ولی دیدند که با هوشیاری و سیاست مدبرانه مقام معظم رهبری این حیله‌ها هیچگونه کارایی ندارد و مجبور به سازش شدند.

وی اضافه کرد: در این مدت 12سال سخت‌ترین تحریم‌ها را بر ملت ما تحمیل کردند ولی دشمنان همواره با استقامت این ملت آگاه و ولایتمدار روبه‌رو شدند.

امام جمعه هندیجان افزود: همه این کشورها آرزوی تسلیم کردن این ملت را با خودشان به گور بردند.

شمیل‌پور خاطرنشان کرد: این خود جای سوال دارد که چرا آنها اعلام می‌کنند که برنامه هسته‌ای ایران هیچ مشکلی ندارد ولی از آن طرف بازوی ایران اسلامی یعنی حزب الله لبنان را تحریم می‌کنند، کشورهای استکباری اگر طلا هم در گلوی ما بریزند باز هم مثل زهر تلخ است زیرا آنها به هیچ عنوان صلاح ملت و نظام ما را نمی‌خواهند.

وی ادامه داد: به فرموده امام راحل «آمریکا همیشه دشمن ما و دنبال ضربه زدن به این نظام است، و این را بدانیم که کشورهای جهانخوار غربی هیچگاه با ما دوست نخواهند شد».

امام جمعه هندیجان عنوان کرد: حرکت بسیار عجیبی که در این هفته منطقه اتفاق افتاد این بود که عربستان سعودی با مشارکت 34کشور، ائتلاف ضد تروریسم تشکیل دادند، آنهایی که خودشان حامی تروریسم هستند در یک حرکت طنز آمیز خودشان را سردمدار مبارزه با تروریسم اعلام کنند.

شمیل‌پور تصریح کرد: این حرکت عربستان و کشورهای عضو این ائتلاف جای دو سوال دارد نخست اینکه چگونه عربستانی که خودش حامی تروریسم است رهبری مبارزه را پذیرفته و دوم اینکه چرا از کشورهای مثل عراق و سوریه و دیگر کشورها که در حال مبارزه علنی با تروریسم هستند دعوت نشد؟

وی اضافه کرد: اهدافی که عربستان و رژیم وهابی آل سعود از این حرکت در منطقه دارد یکی جبران شکست‌هایی ‌ست که از سال گذشته در منطقه خورده و دوم این است که لکه ننگی که بر پیشانی عربستان در طول این مدت به‌وجود آمده را پاک کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها