خبرهای داغ:
امام جمعه تبريز:

منع ورود مسافران به امریکا اقدامی گستاخانه است

خبرگزاري بسيج: نماينده ولي فقيه در آذربايجان شرقي در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه تبريز، مصوبه كنگره امريكا را در منع ورود مسافران ايراني به اين كشور، گستاخانه و تحريم گونه خواند.
کد خبر: ۸۶۰۸۰۷۲
|
۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، آیت الله محسن مجتهد شبستری با محکوم کردن حوادث اخير کشور نیجریه در شهادت جمعي از شيعيان اين كشور، از جلادان و مزدوران امریکایی خواست به جنایات وحشیانه خود پایان دهند.

وي با اشاره به طرح خاورمیانه جدید از سوي دولت امریکا، کشتار شیعیان و مسلمانان را در راستای این هدف دانست و اظهار كرد: مزدوران امریکا با کشتار و جنایت علیه مسلمانان به دنبال اهداف استکباری خود هستند.

آیت الله مجتهد شبستری با يادآوري حوادث نارداران و مقابله با شیعیان در جمهوری آذربایجان، تاكيد كرد: برای سومین بار به جمهوری آذربایجان هشدار می دهیم تا مردم شیعه نارداران و ملت خود را آزار ندهد.

وي با بيان اينكه فشار علیه مردم نتیجه‌ای جز سقوط در پی نخواهد داشت، از دولت آذربايجان خواست دستگیر شدگان را آزاد کند.

عضو خبرگان رهبری کشتارهاي اخير در نیجریه، جمهوری آذربایجان و پاکستان را از برنامه وهابیت برای شیعه هراسی برشمرد و بيان داشت: این جنايات بايد هر چه سريعتر متوقف شود چراكه دل شیعیان و مسلمانان جهان را جریحه دار کرده است.

رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به سالروز شهادت آیت الله مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه، اساس وحدت حوزه و دانشگاه را در پیشبرد اهداف اسلامی انقلاب دانست و انتقاد كرد: گام های برداشته شده در وحدت میان حوزه و دانشگاه کافی نيست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها