مدیر حوزه علمیه باقر العلوم شهرستان کوهدشت گفت: اجرای قانون امر به معروف و نهی از منکر بهترین راه برای رسیدن به امنیت است.
کد خبر: ۸۶۰۸۰۷۴
|
۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت الاسلام سبحانی در دوره تربیت و تعالی سپاه کوهدشت که با حضور بسیجیان این شهرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه امنیت بزرگترین نعمت برای مردم هر جامعه است گفت: اجرای قانون امر به معروف و نهی از منکر بهترین راه برای رسیدن به امنیت است.

وی با بیان این که انسان موجودی اجتماعی است و خداوند زن و مرد را برای آرامش گرفتن در کنار هم آفریده و رمز بقایش را در اجتماع قرار داده است اظهار داست: راه ثبات اجتماع پیروی از قانونی است که بر اساس قرآن و دستورات الهی باشد. مدیر حوزه علمیه باقر العلوم شهرستان کوهدشت گفت: از آن جهت که قانون خود به تنهایی تامین کننده امنیت در جامعه نیست؛ از این رو اسلام راه چاره ای بر آن قرار داده است و آن چیزی جز قانون امر به معروف ونهی از منکر نیست.

سبحانی در پایان با برشمردن شرایط، مراتب وآداب امر به معروف و نهی از منکر مباحث خود را به پایان رساند و گفت: امر به معروف نهی از منکر سدی محکم در برابر جنگ نرم و نفوذ فرهنگی، سیاسی و اجتماعی دشمن است و باعث تقویت حق پذیری، عزت و سر بلندی جامعه می شود.



ارسال نظرات