امام جمعه اشکذر:

ارتش نیجریه؛ از خارج مرزهای این کشور هدایت می‌شود

امام جمعه اشکذر ضمن محکوم کردن حملات ارتش نیجریه به شیعیان این کشور تصریح کرد: قتل عام شیعیان توسط ارتش نیجریه که خود باید مدافع مردم در برابر دشمن باشد نشان می‌دهد ارتش نیجریه از خارج مرزهای این کشور هدایت می‌شود.
کد خبر: ۸۶۰۸۰۹۲
|
۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر؛ امام جمعه اشکذر در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمناشاره به سالروز شهادت امام حسن عسگری (ع) گفت: همه ما باید با رعایت تقوا و انجام آنچه که اسلام فرموده است ادامه‌دهنده راه ائمه اطهار باشیم.

"حجت الاسلام والمسلمین طالبیان"ضمن محکوم کردن حملات ارتش نیجریه به شیعیان این کشور تصریح کرد:این اقدام خصمانه مورد اعتراض همه آزادگان و مسلمانان بوده و از سوی همگان محکوم است.

امام جمعه اشکذر یادآور شد: قتل عام بیش از هزار نفر از مردم مسلمان یک کشور آفریقایی با 170 میلیون نفر جمعیت و 10 درصد جمعیت شیعی قابل تامل است چرا که این قتل عام توسط ارتش نیجریه که خود باید مدافع مردم در برابر دشمن باشد، اتفاق افتاد و این نشان می‌دهد ارتش نیجریه از خارج مرزهای این کشور هدایت می‌شود.

وی شیخ ابراهیم زکزاکی را رهبر یک حرکت اسلامی در نیجریه عنوان کرد و افزود: سال گذشته در روز قدس، 3 پسر او را به شهادت رساندند و در این حادثه نیز تنها پسرش به شهادت رسید و خودش و همسرش هم مجروح شدند، پرونده کسانی که این جنایت را مرتکب شدند با پرونده صهیونیست‌ها گره خورده و خداوند عواقب وخیمی را برای آنها در نظر خواهد داشت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار