انتخابات، منافع ملی را تامین می کند و باید به کسی رای بدهیم که مومن و با تدبیر باشد.
کد خبر: ۸۶۰۸۱۰۰
|
۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از بیله سوار، حجت الاسلام کریم قیاسی، امام جمعه بیله سوار در خطبه های نماز جمعه این هفته بیله سوار با اشاره به وجود مشکلات اقتصادی و فرهنگی گفت: نیروی انسانی، قانون خوب و اجرا کننده خوب قانون باعث پیشرفت می شود.

وی با ابراز تاسف از اینکه مجلس قانون نظارت بر نمایندگان را تصویب نکرد گفت: باید مردم در انتخابات افراد مومن، سالم و پاکیزه را انتخاب کنند.

وی درخصوص جایگاه احزاب در کشور گفت: مشکل در این خصوص، این است که هنوز حزب جایگاه خود را پیدا نکرده است زیرا که با حل این مشکل دیگر رای به شکل تعثبی و طایفه ای صورت نخواهد گرفت.

وی افزود: در صورت حل این مشکل مردم به جای طایفه بازی، به فکر خوب و برنامه ریزی حزبی رای خواهند داد.

امام جمعه بیله سوار با اشاره به روز مبارزه با خشونت و افراطی گری گفت: شیعه هراسی و مسلمان کشی توسط وهابیون آمریکایی و صهیونیستی که هر روز مسلمانان و شیعیان را با انواع ترفندها می کشند و نمونه اخیر آن، حوادث نیجریه و اخیرا کشتار مردم نارداران جمهوری آذربایجان است، کاملا محکوم است.

امام جمعه بیله سوار ضمن محکوم وحشی گری در سراسر دنیا به کشتار شیعیان نیجریه توسط ارتش این کشور اشاره کرد و گفت: این اقدامات در ادامه جنایات فرقه سلفی تکفیری در آفریقا است و ارتش این کشور همانند ارتش جمهوری اذربایجان که چندی پیش مردم نارداران را به شدت سرکوب کرد، ملت خود را به خاک و خون کشید.

یکی از دلایل کشتن شیعیان و عزاداران اهل بیت، شیعه هراسی و به وجود آوردن طرح امریکایی خاورمیانه بزرگ است و عامل دوم، بیداری اسلامی در منطقه است که با مشاهده الگو شدن جمهوری اسلامی برای سایر کشورها میخواهند با کشتن شیعیان و مسلمانان جلوی این الگو شدن را بگیرند.

حجت الاسلام قیاسی در ابتدای خطبه اول ضمن دعوت نمازگزاران به تقوی الهی، با اشاره به ایام و مناسبت های ماه ربیع الموعود گفت: ربیع الاول ماه ولادت پیامبر اسلام و اغاز امامت منجی عالم بشیریت است.

ارسال نظرات