خبرهای داغ:

امر به معروف از عوامل حفظ ایمان است

حجت الاسلام برادران گفت : امر به معروف یکی از سنتهای الهی و ضرورت دین مبین اسلام می باشد و با امر به معروف و نهی از منکر ایمان و عمل صالح انسان حفظ خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۰۸۱۱۷
|
۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۳
همایش هم اندیشی فصلی فرماندهان، دبیران، سرگروهها و اعضای شوراهای امر به معروف حوزه مقاومت بسیج سپاه اشکنان با حضور حجت الاسلام دکتر برادران در سالن جلسات مدرسه طالقانی اشکنان برگزار شد.

 حجت الاسلام برادران در این همایش با اشاره به اینکه امر به معروف عامل حفظ ایمان بوده افزود: امر به معروف یکی از سنتهای الهی و ضرورت دین مبین اسلام می باشد و با امر به معروف و نهی از منکر ایمان و عمل صالح انسان حفظ خواهد شد.

وی در ادامه اظهار داشت: یکی از راههای مقابله با طوفان تهاجم فرهنگی دشمن، امر به معرف و نهی از منکر می باشد و امر به معروف به منزله قلعه دین بوده و برای حفظ ارزشها در جامعه باید در جهت نهادینه کردن فرهنگ امر به معروف در جامعه تلاش کنیم.

دکتر برادران خاطر نشان کرد: جامعه ای که نتواند فرهنگ امر به معروف را در خود نهادینه کند قطعا سقوط خواهد کرد و در آیات قرآن کریم به طور صریح و آشکار به این موضوع اشاره شده است و با ترک امر به معروف جامعه به فساد کشیده خواهد شد و ارزشهای دینی در جامعه به فراموشی سپرده خواهد شد.

این کارشناس مسئله دینی اظهار داشت: امر به معروف یک کار تربیتی بوده و باگذشت زمان شاهد اثرگذاری یک کار تربیتی خواهیم بود و باید جامعه را با مسئله امر به معروف به عنوان یک وظیفه الهی آشنا کنیم تا شاهد نهادینه شدن این فریضه مهم الهی در جامعه باشیم.

 وی در پایان افزود: مقام معظم رهبری همواره در موضوع امر به معوف و نهی از منکر در جامعه و کشور ما جلودار بوده، لذا لازم است که مسئولین ما نیز در جهت ترویج و نهادینه شدن امر به معروف در کشور تصمیمات لازم و جدی اتخاذ کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار