خبرهای داغ:
حجت الاسلام رمضانی:

بسیج مظهر ایستادگی در مقابل دشمنان اسلام و استکبار جهانی است

حجت الاسلام رمضانی گفت: نمایندگی ولی فقیه در سپاه و بسیج وظیفه اش صیانت و نظارت مستمر و فراگیر بر عملکرد و هویت انقلابی و مکتبی سپاه و بسیج میباشد.
کد خبر: ۸۶۰۸۱۲۹
|
۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۵
برنامه ی افتتاحیه کارگاه آموزشی یکروزه ویژه اعضای شورای حوزه و پایگاههای مقاومت بسیج تابعه سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع) شیراز در روز چهارشنبه تاریخ18/9/94در تالار فرهنگی مرکز آموزش نیروی انسانی ناحیه 4 آموزش و پرورش شیراز برگزار شد.

در این برنامه حجت الاسلام  والمسلمین محمود  رمضانی  با عرض تسلیت سالروز رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت مظلومانه حضرت امام حسن مجتبی(ع)و امام رضا(ع)طی سخنانی به بیان فضائل و کمالات  پیامبر بزرگوار اسلام  حضرت محمد مصطفی(ص)و امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) پرداخت.


حجت الاسلام رمضانی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ماموریت و نقش سپاه و بسیج در پاسداری از انقلاب اسلامی گفت:

ماموریت سپاه و بسیج دفاع از انقلاب اسلامی وحفظ دستاوردها و ارزش های والا و مقدس آن است.

وی گفت: بسیج شجره ای طیبه و درخت مبارکی است که اصل و ریشه آن در عمق اعتقادات مردم مسلمان ثابت و استوار و شاخه های پر ثمر آن تا عرش پراکنده است و تا به امروز ضامن عزت ،اقتدار و سر بلندی و عظمت و شکوه و افتخار این ملت بی همتا در جهان بشریت بوده است.

وی افزود:بسیجیان دریای مواج و پر خروشانی از بزرگی، عشق به خدای بزرگ و محبت به ائمه معصومین (علیهم السلام)) هستند.

بسیج یعنی یاران پیامبر و فداییان امامت و ولایت. بسیج و سپاه بری ایران و اسلام عزیز تاریخ جدید و نوینی ساخته است و بسیجیان نماد زیباییها و فضیلتها میباشند.

بسیج مظهر ایستادگی در مقابل دشمنان اسلام و استکبار جهانی است.بسیج حلال مشکلات است.بسیجیان مظهر رحمت الهی و نبوی و علوی می باشند. بسیج خنثی کننده توطئه ها در طول انقلاب اسلامی و مایوس کننده دشمنان می باشد.

 وی گفت: به برکت وجود بسیج که از شاهکارها و تدابیر معمار کبیر انقلاب بوده و همچنین رهبری امام خمینی (ره) و حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی)، استکبار جهانی موفق به اجرای هیچکدام از توطئه های شوم خود علیه ایران اسلامی  نشده است و برعکس تفکر بسیجی امروز در جهان به خصوص در کشورهایی مثل لبنان ،سوریه، یمن،عراق و فلسطین گسترش یافته و این پیروزی هایی که جبهه مقاومت درکشورهای سوریه،لبنان و یمن و عراق بدست می آورند به برکت بسیج و تفکر بسیجی است که در جهان امروز گسترش یافته است.وی افزود پایه های تفکر بسیجی که بصیرت و روشن بینی و شناخت زمان و همچنین احساس مسئولیت و و البته پیشرفتهای بسیج و موفقیتهای امروز جمهوری اسلامی با توجه به این که دشمن و استکبار جهانی با تمام قوا چه سخت افزاز و چه نرم افزار وچه نوکران خود در منطقه به میدان آمده اند، تنها به برکت خون شهدا و رهبری حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) محقق شده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با تشریح  ماموریت نمایندگی ولی فقیه در سپاه و بسیج  گفت: ماموریت  سپاه پاسداران و  بسیج دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی میباشد.و نمایندگی ولی فقیه در سپاه و بسیج وظیفه اش صیانت و نظارت مستمر و فراگیر بر عملکرد و هویت انقلابی و مکتبی سپاه و بسیج میباشد.

وی افزود: هدایت سیاسی و اعتقادی و مکتبی در سپاه و بسیج از جمله وظایف نمایندگی میباشد واطلاع رسانی و تایید محتوای تمام محصولات فرهنگی وسایتها و...و  انعکاس عملکرد سپاه و  بسیج به عهده نمایندگی ولی فقیه در سپاه میباشد.رسالت نمایندگی پاسداری و صیانت از هویت مکتبی، انقلابی و ولایی سپاه و بسیج و اعتلای معرفت و بصیرت دینی و سیاسی کارکنان و بسیجیان و ترویج ارزشهای انقلابی در سپاه بر مبنای تدابیر فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای(مد ظله العالی)به عهده سپاه و از رسالت های نمایندگی ولی فقیه در سپاه  و بسیج میباشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار