خبرهای داغ:
ناحیه بسیج کازرون،

یادواره 22 شهید روستای قلعه برگزار گردید

برادر جانباز محمدرضا هادوی با اشاره به رشادت های رزمندگان دفاع مقدس بر حفظ آرمان های این بزرگواران تاکید کرد و اظهارداشت: شهدایی که ما تقدیم کردیم همچون دیگران دارای خانواده و زن و فرزند بودند اما از همه چیزشان گذشتند و خود را فدا کردند تا آرمانشان زنده بماند.
کد خبر: ۸۶۰۸۱۴۶
|
۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۸
ادوره 22 شهید سرافراز روستای قلعه سید همزمان با رحلت جانسوز پیامبر اکرم(ص) و امام حسن مجتبی(ع) با حضور فرمانده سپاه و امام جمعه کازرون و جمع کثیری از مردم به همت پایگاه بسیج شهید کلاهدوزان حوزه مقاومت امام حسین(ع) در حسینیه بزرگ ثارالله(ع) این روستا برگزار شد.


برادر جانباز محمدرضا هادوی در این یادواره با اشاره به رشادت های رزمندگان دفاع مقدس بر حفظ آرمان های این بزرگواران تاکید کرد و اظهارداشت: شهدایی که ما تقدیم کردیم همچون دیگران دارای خانواده و زن و فرزند بودند اما از همه چیزشان گذشتند و خود را فدا کردند تا آرمانشان زنده بماند.

هادوی در ادامه افزود: باور داشته باشیم که آن ها رفتند تا حجاب و حیا فاطمی حفظ شود، آن ها رفتند تا سایه ولایت فقیه بر سر این مملکت نورافشانی کند آن ها رفتند تا دشمن به کشور ما نفوذ نکند.

وی با اشاره به سختی هایی که خانواده شهدا و جانبازان متحمل می شوند بیان داشت: کسانی از اندک امتیازاتی که به فرزند شهدا تعلق می گیرد گلایه می کنند و با بزرگ نمایی همه چیز را متعلق به خانواده شهدا جلوه می دهند! در صورتی که به هیچ وجه اینگونه نیست.

این جانباز جنگ تحمیلی اضافه کرد: اگر راست می گویید یک بند انگشت پدرتان را بدهید همه آن امتیازات که می گویید ارزانی خودتان اما پس از گذشت بیش از سه دهه چشم انتظاری بسیاری از فرزندان و خانواده شهدا همچنان منتظر یک تکه استخوان از پیکر مطهر عزیزشان هستند.
اگر راست می گویید یک بند انگشت پدرتان را بدهید همه امتیازات ارزانی خودتان

علاوه بر سخنرانی و روایتگری برادر جانباز محمدرضا هادوی، مداحی برادر داود خوشکردار، پخش نماهنگ و اجرای گروه سرود از جمله برنامه های این یادواره بود.

گفتنی است نمایشگاهی با موضوعات جنگ نرم و دفاع مقدس در ورودی حسینیه ثارالله(ع) برپا شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار