خبرهای داغ:
رئیس کارگروه اقتصاد مقاومتی مجمع عالی بسیج خراسان جنوبی گفت: اقشار مختلف مردم دست به دست هم دادیم که وضعیت اقتصادی کشور که در حال حاضر شرایط مساعدی نیست را به وضعیتی مطلوب سوق دهیم.
کد خبر: ۸۶۰۸۱۶۸
|
۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۹

دکتر رخشانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی اظهار کرد: بسیج یعنی حضور حداکثری مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی که این حضور مردم از طریق ساختاری منسجم و هدفمند شده که این ساختار در بالاترین سطح، مجمع عالی بسیج در استان است.

وی با بیان اینکه هدف مجمع عالی بسیج تعامل بین مردم و مسئولین کشور است عنوان کرد: بسیجیان در مجمع به گونه ای سازماندهی شده اند که تمام تلاش ها و برنامه ها در عرصه های مختلف برای رسیدگی به مشکلات در کل کشور باشد.

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند افزود: در حال حاضر یکی از عمده ترین کارهایی که در مجمع عالی بسیج انجام می شود عملیاتی کردن رویکرد اقتصاد مقاومتی است.

وی بر حضور آحاد مختلف مردم از هر حزب و جناحی در انجام رویکرد اقتصاد مقاومتی تاکید و خاطرنشان کرد: این مسئله برای حل مشکلات اقتصادی مردم و حضور مردم در کنار سیستم دولت به تحقق اهداف مشخص شده کمک می کند.

رخشانی با بیان اینکه ما در مجمع عالی بسیج استان به عنوان کارگروه اقتصاد مقاومتی انجام وظیفه می کنیم ادامه داد: در مجمع عالی بسیج همچون سیستمی منسجم کل حضور مردم با تمام گرایش ها مدیریت می شود.

رئیس کارگروه اقتصاد مقاومتی مجمع عالی بسیج استان افزود: با حضور آحاد مردم از قشرهای مختلف و با تخصص های مختلف در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی از این پتانسیل در بسیج استفاده می کنیم.

وی ادامه داد: تمام دانشگاه های استان و بسیجیان در ساختار دولتی و غیر دولتی همه و همه پای کار هستند و دست به دست هم دادیم که وضعیت اقتصادی کشور که در حال حاضر شرایط مساعد و در شان نظام جمهوری اسلامی نیست را به وضعیتی مطلوب سوق دهیم.

رخشانی خاطرنشان کرد: رویکرد اقتصاد مقاومتی که توسط مقام معظم رهبری مطرح شده می تواند وضعیت اقتصادی ایران را در صورت عملیاتی شدن به وضعیت خوب سوق داده و مردم را از زیر فشارهای اقتصادی که به آن گرفتار هستند نجات دهد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها