امام جمعه مهریز گفت: تعامل و تغاهم با اروپا ، آمریکا هیچ سودی به حال ملت و کشور ندارد و تنها راه عزت همان تحقق اهداف انقلاب اسلامی و ولایت فقیه و در سایه ایستادگی بدست می آید .
کد خبر: ۸۶۰۸۱۸۴
|
۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از مهریز: حجت الاسلام والمسلمین علی برهان در خطبه های نماز جمعه این شهر با اشاره به اینکه برخی افراد در کشور به دنبال تعامل و تفاهم با غرب و دنیای استکباری هستند افزود: ملت ایران قبلاز انقلاب اسلامی حدود 50 سال زیر سلطه آمریکا بود و جزء ضرر و تباهی چیرزی عایدش نشد .

امام جمعه مهریز ادامه  داد:  ملتی که خود بارها از دولت آمریکا و دنیای استکباری ضربه خورده چطور می تواند دوباره از گذشته آنها عبور کرده و دلبسته به غرب و دنیای کفر جهانی شود که هیچ فایدهس ای ندارد .

امام جمعه مهریز تاکید کرد: انسان مون بدون شک حاضر نیست دوباره از یک جا ضربه بخورد لذا همچنان با قدرت و درایت به نص صریح قرآن عمل می کند که باید با کفار با شدت و حدت برخورد کردو کوتاه نیامد .

برهان اظهار داشت: ملت ایران گول برخی شعارها فریبنده را نمی خورد و تا آخرین لحظه و قطره خود پایبند اصول و ارزش های راستین نظام و انقلاب اسلامی و با آمریکا و کفر جهانی مبارزه خود را ادامه می دهد .

وی گفت: جوهره و اساس انقلاب اسلامی که بارها مورد تاکید حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری قرار  گرفته هیچگاه به غرب و استکبار جهانی آشتی نمی کند و تا با قدرت در مسیر حق گام بر می دارد .

برهان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کشتار شیعیان در کشور نیجریه توسط گفت: شعار  و شیوه مسلمانان و شعیان جهان ظلم نکردن و نپذیرفتن ظلم است و کشورهای غربی و اروپایی به همین دلیل با مسلمانان مشکل دارند .
 امام جمعه مهریز با اشاره به تحریک برخی سران کشورها  توسط کشورهای قدرت طلب غرب برای کشتار مسلمانان افزود : تحریک عربستان برای حمله به یمن و تحریک دولت نیجریه برای کشتار عزاداران سید الشهدا ادامه پروژه مسلمان کشی کشورهای غربی  است .

امام جمعه مهریز با اشاره به اوضاع کشورهای منطقه و نا آرامی ها  و اتفاقات تروریستی در آنها گفت: باید قدر این امنیت در کشور اسلامی را بدانیم . و این اامنیت و آرامش را باید  مدیون تدبیر مقام معظم رهبری  بدانیم .

برهان   در ادامه  با طرح این مسله که هیچ گاه از صدر اسلام تا کنون هیچگاه حق و باطل با هم در صلح و تعامل نبوده و همیشه حق بر علیه باطل جنگیده است گفت: ما هیچگاه با آمریکا جهانخوار صلح نخواهیم کرد و صلح و سازش بین ایران و آمریکا اصلا امکان پذیر است .
وی
 گفت: شعار مرگ بر آمریکا را هیچگاه فراموش نخواهیم کرد چراکه ظلمی که آمریکا به مردم و کشور ما کرده است قابل فراموشی نیست و مردم ما هرگز خیانتهای کشورهای غربی را به ایران فراموش نخواهند کرد.

امام جمعه مهریز  با بیان اینکه ما در این جهان مورد آزمون و امتحان الهی قرار داریم گفت: نباید برخی از سختیهای این جهان فانی اراده و صبر و شکیبایی مومنان را کم نماید .

 برهان ادامه داد: در اسلام به دو نوع صبر توصیه شده است یکی صبر در برابر مصیبت و دیگری صبر در برابر معصیت , صبر و مقاومت  در مقابل گناه و معصیت سخت تر خواهد بود.

 

ارسال نظرات