امام جمعه مشگین‌شهر:

ظهور اسلام سیاسی موجب ناراحتی دشمنان شده است

ظهور اسلام سیاسی در دنیا به پرچمداری جمهوری اسلامی ایران موجبات ناراحتی دشمنان اسلام را فراهم کرده است.
کد خبر: ۸۶۰۸۱۹۹
|
۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از مشگین شهر،حجت الاسلام رضا باوقار، امام جمعه مشگین‌شهر در خطبه های نماز جمعه 27 آذر ماه ضمن گرامیداشت هفته وحدت گفت: وحدت و ایستادگی در مقابل ظلم و ظالم از اصول اساسی وحدت در جامعه اسلامی است که باید رعایت شود.

وی با اشاره به حمله وحشیانه ارتش نیجریه به شیعیان و قتل و عام شیعیان توسط وهابیون آمریکا گفت: اسلام هراسی و شیعه هراسی و توهین به مقدسات شیعیان و مسلمانان به منظور تضعیف قدرت اسلام و مسلمانان در دنیا توسط آل سعود و استکبار جهانی انجام می‌گیرد.

وی ادامه داد: رسانه های عربستان با تلاش زیاد در صدد هستند تا تمام گروه های تکفیری و تروریستی را علیه شیعیان و مسلمانان تحریک کنند و در راستا شیعه ستیزی سالانه بیش از 10 میلیارد دلار هزینه می‌شود چرا که آنان از قدرت شیعه و مسلمانان به شدت در هراس هستند و با این اقدامات شوم در تلاش هستند تا قدرت شیعیان را در دنیا تضعیف کنند.

وی خاطر نشان کرد: همزمان با روز عاشورای حسینی سال گذشته بالغ بر 100 نفر از شیعیان مسلمان در نیجریه کشته شدند و در اقدام اخیر ارتش نیجریه 100 ها نفر دیگر قتل و عام شدند و در کنار آن رد و پای وهابیت در منطقه نمایان شده است.

وی همچنین افزود: در نارداران نیز شیعیان قتل و عام شده و مابقی شیعیان نیز محدود شده اند اما باز در کنار آن رد و پایی از وهابیت مشاهده شده است و به فعالیت می پردازند.

حجت الاسلام باوقار مهمترین دلیل کشتار وحشیانه و هزینه های سرسام آور دشمن برای تضعیف شیعیان را دست یابی ایران به مدیریت جدید برای مقاومت و بیداری اسلامی جهان اسلام عنوان کرد و افزود: ظهور اسلام سیاسی در دنیا به پرچمداری جمهوری اسلامی ایران موجبات ناراحتی دشمنان اسلام را فراهم کرده است.

وی ادامه داد: با وجود قتل و عام های متعددی که در منطقه به وجود آمده متاسفانه حتی یک بیانیه از طرف سازمان حقوق بشر صادر نشده است.

امام جمعه مشگین‌شهر با اشاره به مصوبه جدید کنگره آمریکا که ورود کشورهای منطقه را به ایران محدود کرده است گفت: مجلس نمایندگان آمریکا طرحی برای مقابله با تروریست به تصویب رسانده است که در این طرح افرادی که از کشورهای مختلف در طول 5 سال گذشته به ایران، عراق و سوریه سفر کرده اند با محدودیت هایی مواجه کرده است به طوری که در این طرح سفر کشورهای اروپایی و آسیایی و تجار به ایران با مشکل مواجه شده است و عملاً با تصویب این طرح ممنوع شده است و این امر مخالف با اصل کرامت انسانی و اهانت و ظلمی بزرگ بر ملت ایران اسلامی است.

وی ادامه داد: آزادی رفت و آمد در این طرح نقض شده است و این امر ناقض حقوق بشر است و می توان گفت: محدودیت رفت و امد کشورهای به ایران نوعی تحریم است که مسئولین جمهوری اسلامی ایران باید به این امر مهم توجه ویژه ای داشته باشند لذا مردم از دولت و مجلس انتظار دارند در جهت حفظ منافع ملی کشور قدمی محکم بردارند تا کرامت ملت ایران حفظ شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار