رکابزنان بسیجی قائمشهر حامل پیام شهید شاخص بسیج سال کشور شدند

ورزشکاران بسیجی قائمشهر، مسیر سه روزه، رامسر تا زادگاه شهید بهرام اسد پور در گلوگاه را طی کرده و پیام شهید شاخص سال بسیج ورزشکاران کشور را با رکابزنی اعلام کردند.
کد خبر: ۸۶۰۸۲۰۷
|
۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۸


خبرگزاری بسیج مازندران، دوچرخه سواران بسیجی قائمشهر پس از طی 3 روز پائیزی در باران و سرمای مازندران به زادگاه شهید شاخص ورزش کشور رسیدند.

رکابزنان بسیجی، در آخرین روز این تور  با بدرقه مسئول تربیت تعالی بسیج ساری، حسینیان بسیج ورزشکاران استان، قلی زاده مسئول ورزش بومی محلی تربیت بدنی سپاه کربلا و ... از ساعت اولیه  و با همکاری و مشایعت شایسته پلیس نیروی انتظامی به قصد گلوگاه ساری را ترک کردند.

 ورزشکاران با عبور از شهر نکا پس از میزبانی ورزش جوانان و سپاه این شهر  به پارک ملت بهشهر گلزار دو شهید گمنام این شهر رسیده و با قرائت فاتحه و سلام نسبت به ساحت شهدای اسلام ادای احترام کردند.

اهدای هدایای شهردار بهشهر به هیئت دوچرخه سواری یاد شده  و مداحی و نیز تقدیم لوح یادبود شهید ورزشکاران به پدر شهید بالویی از موارد دیگر این برنامه بود.

 حضور در بهشت رضا و مزار گلزار 8 شهید گمنام گلوگاه با مدیحه سرایی  و ارائه لوح یاد بود به همراه دعوت نامه کنگره بزرگ شهید شاخص سال بسیج ورزشکاران از جمله عنواین اختتامیه تور رکابزنی بود.

تور دوچرخه‌سواری یاد شهدا با حرکت از رامسر با عنوان پیام‌آوران شهید بهرام اسدپورگلوگاهی «شهید شاخص جامعه ورزشی کشور» به ایستگاه آخر خود در جوار گلزار شهدای گمنام گلوگاه رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها