فجایع جنایت برمسلمانان نیجریه طرح صهیونیست بود

براساس شواهد موجود، این جنایت با طراحی رژیم صهیونیستی و حمایت مالی و سیاسی عربستان و به‌دست عواملی از ارتش نیجریه به‌وقوع پیوست.
کد خبر: ۸۶۰۸۲۲۲
|
۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۸



به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، در پی جنایت فجیعانه در کشور نیجریه و به شهادت رساندن عده زیادی از مسلمانان این کشور، آیت‌الله سیدرحیم توکل، استاد برجسته مازندرانی حوزه علمیه قم، طی صدور بیانیه‌ای آورده است: بار دیگر و در حالی که محبان اهل بیت علیهم السلام در نخستین روزهای پس از دو ماه سوگ و عزا، در حال از تن به‌در آوردن جامه سیاه بودند، به‌ناگاه خبری بسیار تلخ دل‌ها و دیده‌ها را غمگین و غمگسار کرد.

عالم برجسته مازندرانی در این بیانیه می‌افزاید: رقم زدن حادثه بسیار غم‌انگیز حمله به شیعیان مظلوم نیجریه که به خاک و خون کشیدن بیش از هزار عاشق و محب امیرالمومنین علی (ع) انجامید، هر انسان منصفی را متأثر و متألم می کند.

عالم برجسته مازندرانی خاطرنشان می‌کند: در جریان این حادثه بسیار تلخ، به عالم عامل جناب حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر زکزاکی که چندی قبل در روز جهانی قدس سه فرزند خود را در راه خدا و با دهان روزه در مسیر اعلام برائت از مشرکان و ظالمان تقدیم اسلام کرد، جسارت شد.

توکل تصریح می‌کند: اینجانب ضمن محکوم کردن شدید این حادثه تلخ، از دولت نیجریه که همه این اعمال در سایه بی‌لیاقتی این دولت به‌وقوع پیوست، انتظار دارم کمی به خود بیاید و با مجازات عاملان حقیقی این جنایت، مرهمی بر دل داغدیده آزادی‌خواهان جهان بگذارد.

وی در پایان بیان می‌کند: براساس شواهد موجود، این جنایت با طراحی رژیم صهیونیستی و حمایت مالی و سیاسی عربستان و به‌دست عواملی از ارتش نیجریه به‌وقوع پیوست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار