به مناسبت گرامیداشت هفته حمل و نقل و راهداری کارکنان اداره راه و شهرسازی بهاباد با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.
کد خبر: ۸۶۰۸۲۶۴
|
۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد: در این دیدار مظاهر تیموری رئیس اداره راه و شهرسازی بهاباد با ارائه گزارشی از فعالیت های این اداره در بخش راه گفت: با بهره برداری از راه آسفالته آسفیچ به کوهبنان ارتباط این شهرستان با استان کرمان از طریق راه آسفالته مناسب برقرار شد.

وی همچنین از بهره برداری از باند دوم کمربندی شهید رفیعیان بهاباد و افتتاح کمربندی روستای کریم آباد و آغاز راه روستای بهدان تا پایان سال خبر داد.

در ادامه حجت الاسلام دهقانی امام جمعه بهاباد با تقدیر از زحمات راهداران در ساخت و ایمن سازی راهها به منظور تامین سلامت افراد جامعه گفت: راهداران چه در گرمای طاقت فرسای تابستان چه در سرمای زمستان همواره تلاش آنان برای آسایش مردم است.

خطیب جمعه بهاباد با اشاره به اینکه راه همواره یکی از حوزه های مهم در کشور محسوب می شود افزود: راه ایمن و مناسب نقش مهمی در توسعه منطقه و رشد اقتصادی دارد.

همچنین به مناسبت هفته حمل و نقل و راهداری کارکنان اداره راه و شهرسازی بهاباد با حضور در گلزار شهدای این شهر با گلباران قبور مطهر شهدا و قرائت فاتحه بر مزار آنان از مقام شهدا تجلیل و یاد شهدای همیشه جاوید را گرامی داشتند.

ارسال نظرات