در مراسمی یاد و خاطره سرداران ، فرماندهان و 150 شهید بخش سریش آباد شهرستان قروه گرامی داشته شد.
کد خبر: ۸۶۰۸۲۷۴
|
۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حجت الاسلام محمد حسن کاویانی راددر مراسم یادواره فرماندهان ، سرداران ، 150 شهید و دو لاله گمنام سریش آباد که شب گذشته در سالن شهدای این شهر برگزار شد، گفت: مقام معظم رهبری درباره شهدای این خطه می فرمایند که شهدای کردستان مظلوم تر از دیگر شهدا هستند.
حجت الاسلام کاویانی راد ، افزود: امروز برگزاری این یادواره با عظمت در کردستان نشان دهنده امنیت بالای این استان است.

وی اظهار داشت: مسئله برگزاری یادواره شهدا بخصوص در این شهرستان که و در شهر سریش آباد که جوانان بسیاری را در راه دفاع از انقلاب اسلامی تقدیم این نظام مقدس نموده است ودر این موقعیت غفلت فراگیری که دامنگیر عده ای شده است یک حرکت ارزشمند و یک حرکت جهادی است.

وی افزود: اینکه مردم یاد و خاطره شهدا را زنده می گذارند یک حرکت ارزشمند است و قابل تقدیر می باشد

مدیر کل مددکاری و امور اجتماعی بنیاد شهید کل کشور خاطر نشان کرد:این کار فی نفسه از تمام خدماتی که به خانواده شهدا می شود ارزشمند تر است.

وی افزود: یادواره های شهدا باعث ارتباط معنوی نسل جوان با گذشتگان می شود که جوانان از این طریق می توانند راه سربلندی و عزت را فراگیرند.

کاویانی راد با بیان اینکه برگزاری یادواره های شهدا از برنامه های اصلی بنیاد شهید می باشد تصریح کرد: برنامه ما نه تنها در سطح استان کردستان که در سطح کل کشور تقویت برگزاری یادواره های شهدا از لحاظ کمی و کیفی می باشد.

مدیرکل مددکاریوامور اجتماعی بنیاد شهیدوامور ایثارگران کشور تصریح کرد: ایثارگری و فرهنگ ایثار شهادت برای ما بزرگترین سرمایه اجتماعی است که اگر امروز در این محفل جمع شده‌ایم برای این است که غبار احتمالی از روی این سرمایه معنوی پاک شود و این گوهر ارزشمند که با خون دل مردم این دیار حاصل شده است، تلالو خود را به دست آورد.

ارسال نظرات