بیمارستان فاطمه الزهرا (س) مهریز رتبه برتر کشور در ترویج زایمان طبیعی را از آن خود کرد

رئیس اداره مامایی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: بیمارستان مهریز رتبه برتر در بین بیمارستان های کشور در ترویج زایمان طبیعی است.
کد خبر: ۸۶۰۸۲۹۶
|
۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از مهریز: فرح بابایی در بازدید از بیمارستان شهرستان مهریز یزد افزود: این بیمارستان بر اساس ارزیابی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در اجرای طرح تحول سلامت در بخش ترویج زایمان طبیعی به عنوان بیمارستان برتر شناخته شده و این وزارتخانه بودجه لازم جهت توسعه بخش زایمان را تخصیص داده تا مرحله اجرایی توسعه فیزیکی بیمارستان مهریز آغاز شود.   

وی در ادامه به لزوم بر لزوم گسترش بخش پست پارتوم، احداث بخش مراقبت ویژه تنفسی نوزادان (NICU)، ایجاد بخش جراحی زنان و احداث زایشگاه با فضای بیشتر در ساختمان جدید بیمارستان فاطمه الزهرا(س) مهریز تاکید کرد.   
این مسئول خاطرنشان کرد: با جدیدتی که در مدیریت این بیمارستان برای پیگیری امور وجود دارد و با حمایت بخش دولتی و بخش خصوصی و خیرین خوشنام مهریز، بیمارستان این شهرستان می تواند یکی از کاملترین بلوکهای زنان و زایمان کشور داشته باشد.    
بابایی خاطرنشان کرد: انجام زایمان طبیعی در بیمارستان مهریز بر اساس برنامه های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی باید الگویی برای سایر بیمارستان ها در کشور باشد.        
در این بازدید مدیر بیمارستان فاطمه الزهرا (س) مهریز گزارشی از آخرین این بیمارستان ارائه داد.
همچنین رییس اداره مامایی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از بخش های مختلف بیمارستان مهریز و بخش مایایی بازدید و با مادران و مراجعه کنندگان گفت و گو کرد .
بیمارستان 96 تختخوابی مهریز شامل بخش های مختلف در ارائه خدمات به مردم است .

 

ارسال نظرات