معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل:
با تصویب هیات دولت، خط اعتباری ویژه ای به منظور پرداخت خسارت به آسیب دیدگان از آتش سوزی در مزارع بیله سوار اختصاص داده شد.
کد خبر: ۸۶۰۸۳۱۱
|
۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد، اصغر پرتوی، معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل با اعلام اين خبر گفت: با تصویب هیات دولت، خط اعتباری ویژه ای به منظور پرداخت خسارت به آسیب دیدگان از آتش سوزی در مزارع بیله سوار اختصاص داده شد.

وی افزود: برای این منظور 74 میلیارد ریال تسهیلات اختصاص داده شده که به ازای هر هکتار به آسیب دیدگان مبلغ 20 میلیون ریال بصورت وام قرض الحسنه پرداخت خواهد شد.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل با بيان اينكه خسارت دیدگان می توانند با مراجعه تدریجی به بانک های عامل و ضمانت زنجیره ای اقدام به دریافت این تسهیلات نمایند، اظهار داشت: بر اساس تعامل صورت گرفته با بانک ها و برای رفاه حال آسیب دیدگان ، بانک ها حتی به متقاضیانی که بدهی های بانکی نیز داشته باشند تسهیلات خواهند داد.

پرتوي خاطرنشان كرد: تابستان گذشته بر اثر یک سری آتش سوزی های زنجیره ای دهها هکتار از مزارع گندم در شهرستان بیله سوار مغان در آتش سوخت.

ارسال نظرات