همزمان با سراسر کشور، نام نویسی داوطلبان نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان چهارمحال و بختیاری نیز آغاز شد.
کد خبر: ۸۶۰۸۳۲۱
|
۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ نام نویسی داوطلبان نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت 8 صبح امروز شنبه 28 آذر همزمان با سراسر کشور در فرمانداری های 4 حوزه انتخابیه استان چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان چهارمحال و بختیاری گفت: نام نویسی داوطلبان نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی تا جمعه آینده 4 دی ماه به مدت یک هفته ادامه دارد.

خدابخش مرادی افزود: داوطلبان در این مدت از ساعت 8 صبح تا 16:30 هر روز می توانند برای ثبت نام به فرمانداری های حوزه انتخابیه یا وزارت کشور مراجعه کنند.

وی گفت: داوطلبان در استان چهارمحال و بختیاری باید برای ثبت نام در حوزه انتخابیه شهرکرد، بن و سامان به فرمانداری شهرستان شهرکرد، در حوزه انتخابیه اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار به فرمانداری شهرستان اردل، در حوزه انتخابیه لردگان به فرمانداری شهرستان لردگان و در حوزه انتخابیه بروجن به فرمانداری شهرستان بروجن مراجعه نمایند.

مرادی با تاکید بر همراه داشتن مدارک لازم برای ثبت نام، اضافه کرد: داوطلبان باید اصل و تصویر تمام صفحات شناسنامه، اصل و تصویر کارت ملی، اصل و تصویر آخرین مدرک تحصیلی، اصل و تصویر کارت پایان خدمت وظیفه و 10 قطعه عکس 4*3 را در زمان ثبت نام به همراه داشته باشند.

رئیس ستاد انتخابات استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مدیرانی که برای حضور در انتخابات، در وقت قانونی از سمت خود استعفاء داده اند هم باید اصل و تصویر برگ پذیرش استعفای خود را در زمان ثبت نام تحویل دهند.

مرادی از داوطلبان خواست: شخصاً در محل ثبت نام حضور یافته و از آوردن افراد همراه خودداری کنند. گفتنی است: انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، روز جمعه 7 اسفندماه امسال همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.

نام نویسی داوطلبان نمایندگی پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری نیز از 26 آذر تا 2 دی در حال انجام است.

استان چهارمحال و بختیاری با ۹ شهرستان و ۸۹۵ هزار و ۲۶۳ نفر جمعیت، دارای یک نماینده در مجلس خبرگان رهبری و 4 نماینده در مجلس شورای اسلامی می باشد.

ارسال نظرات