امام جمعه موقت بافق گفت: اگر وحدت بین حوزه و دانشگاه وجو نداشته باشد آثار زیان باری را برای جامعه ما به دنبال خواهد داشت و محلی برای نفوذ دشمن به کشور می شود.
کد خبر: ۸۶۰۸۳۳۶
|
۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از بافق: امام جمعه موقت بافق در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: زمانیکه نخبگان جامعه از وحدت وانسجام اجتماعی برخوردار نباشند باعث گسست وشکاف می شود و این شکاف باعث نفوذ دشمن در کشورمی شود.

حجت الاسلام حقیقت با اشاره به روز۲۷ آذرسالروز شهادت آیت الله مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه اظهار داشت: احیای تمدن اسلامی؛ گسترش مرزهای دانش، سیطره اخلاق دینی برفضاهای علمی و دانشگاهی، بومی سازی علوم، ایجاد دانشگاه هایی صد درصد اسلامی از اهداف وحدت بین حوزه و دانشگاه است.

وی به ضرورت این وحدت تاکید کرد و بیان داشت: اگر وحدت بین این قشر وجود نداشته باشد آثار زیان باری را برای جامعه ما به دنبال خواهد داشت و محلی برای نفوذ دشمن به کشور می شود.

حجت الاسلام حقیقت در ادامه به کشتار شیعیان مظلوم نیجریه اشاره کرد و ضمن محکوم کردن این اقدام گفت: کشور نیجریه حدود۱۷۰میلیون جمعیت دارد و نزدیک به۶۰درصد آنها مسلمان هستند و۷درصد از این مسلمانان شیعه۱۲امامی هستند که خیلی از انها به برکت رهبرشان شیخ زکزاکی شیعه۱۲ امامی شدند.

وی ادامه داد: شیخ زکزاکی ازمحبان امام راحل و مقام معظم رهبری است و دلباخته انقلاب است و در کشورشان به شیعیان خمینییون معروفند و این مسلمانان به حمایت کشورهای اسلامی احتیاج دارند.

 

 

ارسال نظرات