هیچ‌ کمبودی در رابطه با این نوع از میوه‌ها وجود ندارد و خریداران می‌توانند انواع میوه ها را با نرخ های مشخص شده، خریداری کنند.
کد خبر: ۸۶۰۸۳۵۴
|
۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس اتحادیه میوه و تره بار زنجان گفت: قیمت میوه در استان زنجان نسبت به استان های همجوار افزایش محسوسی ندارد.

هاشمی افزود: قیمت های ارائه شده قیمت ها میدان میوه و تره بار است و در بازار قیمت های مختلفی ارائه می شود و منطقه به منطقه متفاوت است.

وی ادامه داد: در حال حاضر قیمت انار درجه یک از 3 هزار تا 3 هزار و 500 تومان در میدان به فروش می رسد.

رئیس اتحادیه میوه و تره بار زنجان از افزایش قیمت سیب نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: نسبت به سال گذشته قیمت سیب درختی 20 درصد افزایش یافته است و در حال حاضر 2 هزار و 500 تومان به فروش می رسد.

وی با بیان اینکه قیمت پرتغال درجه یک تامسون نیز 2 هزار و 500 تومان است، خاطرنشان کرد: قیمت هندوانه نیز در آستانه شب یلدا به چهار هزار تومان رسیده است.

هاشمی قیمت انگور را نیز یک هزار و 500 تومان عنوان کرد و گفت: قیمت خیار جیرفت نیز یک هزار و 600 تومان است.

رئیس اتحادیه میوه و تره بار زنجان یادآور شد: در حال حاضر قیمت گوجه فرنگی نیز در میدان 2 هزارو 300 تا 2 هزار و 500 تومان است.

هاشمی اظهار داشت: هیچ‌ کمبودی در رابطه با این نوع از میوه‌ها وجود ندارد و خریداران می‌توانند هر کیلوگرم نارنگی درجه یک را 2500 تا 3500 تومان خریداری کنند که قیمت معقولی به‌نظر می‌آید.

ارسال نظرات