خبرهای داغ:
حجت الاسلام سیدحسین شاهمرادی در سفری یک روزه ۳۰ آذر به منظور آگاهی از وضعیت فرهنگ عمومی در خراسان جنوبی به بیرجند سفر می کند.
کد خبر: ۸۶۰۸۳۵۹
|
۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی، احمد محبی مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان گفت: سفر دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور به منظور آگاهی از وضعیت فرهنگ عمومی و پیگیری و نظارت مبنی بر تقویت و ارتقای شورای فرهنگ عمومی استان انجام می پذیرد.

وی تصریح کرد:در جریان این سفر یک روزه حجت الاسلام شاهمرادی با امام جمعه، استاندار، ائمه جمعه، فرمانداران، اعضای شورای فرهنگ عمومی استان و خبرنگاران استان دیدار و گفتگو خواهد کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی بیان داشت: جلسات شورای فرهنگ عمومی در استان به صورت منظم به ریاست حجت الاسلام رضایی امام جمعه بیرجند برگزار می شود که این امر موجب اجرای برنامه ها و راهکارهای مناسبی در راستای فرهنگ عمومی استان شده است.

محبی اضافه کرد: رصد کردن و بررسی فرهنگ عمومی از وظایف شورای فرهنگ عمومی است و تیم علمی مشورتی این شورا نسبت به بررسی و رصد اتفاقات فرهنگی در گذشته حال و آینده استان تشکیل می شود، این در حالیست که همه دستگاههای فرهنگی در این شورا عضو هستند.

حجت الاسلام حسین شاهمرادی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور روز دوشنبه ٣٠ آذرماه ٩٤ به خراسان جنوبی سفر می کند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها