خبرهای داغ:
انتخاب گردان بسیجیان حوزه دو شهید قربانی در بین گردان های شرکت کننده ناحیه امام حسین(ع)در رزمایش خلیج فارس و اخباری از حوزه شش شهید باهنر، بخشی از خبرهای شبکه داخلی ناحیه را تشکیل می دهد.
کد خبر: ۸۶۰۸۳۶۰
|
۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، با بررسی های صورت گرفته از سوی فرماندهان، گردان بسیجیان حوزه دو شهید قربانی در بین گردان های شرکت کننده ناحیه امام حسین(ع) در رزمایش بزرگ خلیج فارس، عنوان برتر را از آن خود کرد.

همچنین برگزاری مراسم شبی با شهدا در پایگاه مهدیه و اجرای طرح اصلاح الگوی مصرف و کنترل مصرف انرژی در تمامی پایگاه ها، بخش دیگری از اخبار حوزه دو می باشد.

حوزه شش شهید باهنر نیز اخبار متنوعی داشت؛ حجت الاسلام احمدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین(ع) به همراه قهرمانپور فرمانده و تعدادی از اعضای شورای حوزه شهید باهنر، با حضور در پایگاه صاحب الزمان(عج) از حلقه پیشکسوتان شهید برونسی این پایگاه بازدید به عمل آورد؛ در برنامه مشابه دیگری، حجت الاسلام احمدی و تنی چند از اعضای شورای حوزه در راستای دیدار با فعالان بسیجی، با حضور در منزل علی رضا جهان بیگی عضو شورای حوزه، با وی دیدار و گفتگو کردند.

برگزاری جلسه کمیسیون جذب نیروی انسانی با حضور مسئولان نیروی انسانی پایگاه ها خبر کوتاه دیگری از حوزه شهید باهنر بود.



ارسال نظرات