خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت سپاه درمیان خبر داد:

برگزاری همایش وهابیت شناسی با حضور اهل سنت در مشهد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت سپاه درمیان گفت: همایش وهابیت شناسی با حضور اهل سنت درمیان در مشهد مقدس برگزار می شود.
کد خبر: ۸۶۰۸۳۶۶
|
۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت الاسلام خواجوی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت سپاه درمیان در حاشیه اعزام 120نفر از اهل سنت این شهرستان اظهارداشت: به همت این ناحیه کاروان زیارتی برادران اهل سنت شهرستان درمیان به پابوسی حرم مطهر حضرت علی بن موسی الرضا(علیه السلام) در شهر مشهد مقدس اعزام شدند.

وی افزود: در راستای نزدیک شدن به میلاد حضرت رسول(ص) ، تصمیم گرفتیم برنامه ای را در جهت وحدت هر چه بیشتر بین برادران اهل تشیع و تسنن اجرا کنیم.

حجت السلام خواجوی افزود: در این اردوی زیارتی ،120 نفر از برادران اهل سنت شهرستان درمیان در قالب سه دستگاه اتوبوس به زیارت حرم مطهر حضرت علی بن موسی الرضا(علیه السلام) در شهر مشهد مقدس اعزام شدند.

وی همچنین از اجرای همایش وهابیت شناسی در مشهد مقدس خبر داد و گفت: باید هوشیارانه از یکدیگر حمایت کرده و همه مسلمان در دنیا ملت و امت واحدی را تشکیل دهند و به غرب و صهیونیست اجازه ندهیم که بین مسلمانان اختلاف و تفرقه ایجاد کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان درمیان افزود: برگزاری این اردوهای زیارتی زمینه تقویت ارزش ها و باورهای دینی را فراهم می کند و باعث ارتقای سطح تفاهم، همکاری، صمیمیت و حفظ انسجام نیروهای بسیجی می‌شود و در مقابله با توطئه‌های فرهنگی دشمنان یک عمل خوب است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار