یک اقتصاددان در گفتگو با بسیج مطرح کرد

لبخند اقتصادی دولت؛ جاده ‎‎‎صاف ‎‎کن مرفهین بی‎درد

رزاقی گفت: دولت با عدم باور قلبی به اقتصاد مقاومتی با لبخند شماتیک سیاسی اقتصادی درصدد هموارسازی مسیر برای مرفهین بی‎درد است.
کد خبر: ۸۶۰۸۳۶۹
|
۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲

ابراهیم رزاقی اقتصاددان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: دولتمردان در حوزه اقتصاد نیز همچون سایر حوزه ها ، کلمه رهبری را پیش‎فرض نطق‎های مکاتباتی و شفاهی خود قرار داده و برخلاف دیدگاه رهبر معظم انقلاب در اقتصاد حرکت می‎کنند.

وی با انتقاد از عملکرد اقتصادی دولت گفت: دولت با عدم باور قلبی به اقتصاد مقاومتی، مسیر اقتصاد لیبرال آمریکایی را طی می کند و در واقع با لبخند شماتیک سیاسی اقتصادی درصدد هموارسازی مسیر برای مرفهین بی درد و همسو ساختن بسیاری از رسانه‎ها با تئوری‎ها خود است.

رزاقی در ادامه افزود: از میان 500 رسانه نوشتاری و دیداری داخلی، شاید 15 رسانه اقتصاد مقاومتی را اعتقاد داشته و در تلاطمات اقتصادی کشور، واقعیت اقتصاد اسلامی را ترویج می دهند.

این اقتصاددان در خاتمه اشاره کرد:  همت و تفکر بسیجیان در شرایط کنونی اقتصادی، می‎تواند بر اقتصاد آمریکایی که عده اندکی هواخواه دارد با تفوق 40 میلیونی خط بطلان بکشد و انقلاب را در راستای پابرهنگان ماندگار پیش ببرند.

وی افزود: به گفته امام خمینی (ره) راه مبارزه با اسلام آمريكايي از پيچيدگي خاصي برخوردار است و تمامي زواياي آن بايد براي مسلمانان پابرهنه روشن گردد متاسفانه هنوز براي بسياري از ملت هاي اسلامي مرز بين «اسلام آمريكايي» و« اسلام ناب محمدی» و اسلام، پابرهنگان و محرومان و اسلام مقدس‎نمايان متحجر و سرمايه‎داران خدانشناس و مرفهين بي‎درد كاملا مشخص نشده است.

ارسال نظرات