در راهپیمایی اعتراض آمیز به کشتار شیعیان نیجریه :

"ارتش نیجریه قاتل شیعیان است "

نمازگزارن و مردم ولایتمدار زنجان پس از اقامه نماز جمعه در راهپیمایی گسترده ای کشتار شیعیان نیجریه را محکوم کردند.
کد خبر: ۸۶۰۸۳۷۱
|
۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، نمازگزاران زنجانی در راهپیمایی شعارهای جنایت آمریکا در همه جا عیان است، مرگ بر آمریکا، ارتش نیجریه قاتل شیعیان است، مرگ بر آل سعود، کشتار شیعیان را شیطان کند حمایت، ارتش نیجریه مسئول این جنایت را سر دادند.

گفتنی است، نمازگزاران و شیعیانی که از این جنایت آزده خاطر شده بودند امروز پس از اقامه نماز وحدت بخش و عبادی سیاسی جمعه تظاهرات اعتراض آمیزی در محکومیت کشتار بی رحمانۀ شیعیان نیجریه و اهانت به مقدسات دینی را با سر دادن شعارهایی محکوم کردند.

نمازگزاران در این راهپیمایی شعارهای جنایت آمریکا در همه جا عیان است، مرگ بر آمریکا، ارتش نیجریه قاتل شیعیان است، مرگ بر آل سعود، کشتار شیعیان را شیطان کند حمایت، ارتش نیجریه مسئول این جنایت را سر دادند.

ملت شهید پرور و همیشه در صحنۀ پایتحت شور و شعور حسینی، خشم انقلابی و نفرت و انزجار خود را از این گونه اقدامات و توطئه ها علیه اسلام و مسلمانان به گوش جهانیان و استکبار رساندند.

در پایان این تجمع اعتراض آمیز علیه کشتار شیعیان نیجریه بیانیه محکومیت این جنایت ها از سوی ارتش نیجریه، گروه تکفیری و تروریستی بوکو حرام، قرائت شد.

ارسال نظرات