خبرهای داغ:
نمازگزاران طبسی پس از اقامه نماز جمعه در اعتراض به کشتار شیعیان نیجریه و اهانت به علمای دینی توسط ارتش نیجریه و گروه‌های تکفیری راهپیمایی کردند.
کد خبر: ۸۶۰۸۳۸۸
|
۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام سیدابراهیم مهاجریان‌مقدم در خطبه‌های این هفته نماز جمعه طبس با اشاره به سالروز شهادت آیت‌اله دکتر محمد مفتح در 27 آذر 1358 اشاره کرد و اظهار داشت: آیت‌اله مفتح از یاران حضرت امام خمینی(ره) بودند و در جریان پیروزی انقلاب اسلامی و وحدت حوزه و دانشگاه، شخصیتی بسیار مؤثر بودند.


وی ادامه داد: امروز دشمن در راستای ایجاد اختلاف بین حوزه و دانشگاه در نظام اسلامی تلاش زیادی می‌کند که وحدت بین این دو قشر همیشه لازم و ضروری است و امروز جامعه بیش از هر زمانی به وحدت نیاز دارد.

امام جمعه طبس همچنین با اشاره به سالروز آغاز دوران امامت حضرت مهدی(عج) خاطرنشان کرد: امروز آیت‌اله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی به‌عنوان نایب عام امام زمان(عج) هستند و تبعیت از ایشان لازم و تکلیف شرعی است.

وی با اشاره به توافق هسته‌ای، گرامیداشت هفته حمل و نقل، اشاره به برگزاری مجمع عالی بسیج در مشهد، تبیین سبک زندگی اسلامی، تأکید بر لزوم احیای موقوفات، و انتقاد از زمان نامناسب برگزاری یادواره شهدای روستای ازمیغان طبس از دیگر سخنان حجت‌الاسلام سیدابراهیم مهاجریان‌مقدم در خطبه‌های این هفته نماز جمعه طبس بود.

گفتنی است، نمازگزاران طبسی پس از اقامه نماز جمعه در اعتراض به کشتار شیعیان نیجریه و اهانت به علمای دینی توسط ارتش نیجریه و گروه‌های تکفیری راهپیمایی کردند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها