خبرهای داغ:
استاندار کرمانشاه:

قرآن بهترین راهنمای بشریت است

استاندار کرمانشاه از کتاب قرآن به عنوان روشنی بخش زندگی انسان ها و بهترین راهنمای بشریت یاد کرد و گفت: پیروی از دستورات قرآن سعادت دنیا و آخرت را برای انسان به همراه دارد.
کد خبر: ۸۶۰۸۴۰۳
|
۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، اسدالله رازانی روز شنبه در مراسم افتتاحیه سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در تالار انتظار کرمانشاه اظهار کرد: در حالی امروز افتخار میزبانی مسابقات را کسب کرده ایم که از دیرباز مردم استان با قرآن و اهل بیت (ع) مانوس بوده اند.
وی افزود: انسان اگر با قرآن مانوس شود در همه مراحل زندگی خود از این کتاب آسمانی جدا نخواهد شد و با الگوبرداری از آن برنامه های خود را تنظیم می کند.
رازانی با بیان اینکه قرآن خلاصه همه تعالیم انبیاست، گفت: انسان برای عاقبت بخیری هر آنچه را لازم داشته باشد می تواند در این کتاب بیابد و آنان که به قرآن تمسک می جویند نگرانی برای دنیا و آخرت خود ندارند.
استاندار کرمانشاه ادامه داد: یکی از راه های پی بردن به اخلاق نیک تلاوت قرآن و عمل به دستورات آن است و کسی که به دنبال قرآن برود مطمئنا از بسیاری فضائل نیک دیگر نیز برخوردار می شود.
وی گفت: تلاوت روزانه 10 آیه قران بسیار در زندگی انسان اثرگذار خواهد بود و می تواند زمینه های دست یابی به کمال را در وی بوجود آورد.
رازانی در پایان با ابراز امیدواری نسبت به اینکه کرمانشاه بتواند میزبان شایسته ای برای نخبگان قرآنی کشور باشد، گفت: حضور تعداد زیادی از این افراد باعث نورانیت استان خواهد شد.
سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از 28 آذر تا پنجم دی ماه با حضور 630 نخبه قرآنی خواهر و برادر در کرمانشاه آغاز شد.
ارسال نظرات