سرمربی تیم فوتبال شهرداری اردبیل:
تیم فوتبال شهرداری اردبیل قبل از اردوی بندرعباس، با تیم پاس همدان بازی می‌کند و این بازی نیز برای تیم فوتبال شهرداری اردبیل از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.
کد خبر: ۸۶۰۸۴۱۲
|
۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج ازاردبیل به نقل از تسنیم، محمد احمدزاده، سرمربی تیم فوتبال شهرداری اردبیل در گفتگویی اظهار داشت: با توجه به تعطیلات نیم فصل دوم فوتبال جام آزادگان، تیم فوتبال شهرداری اردبیل برای برگزاری بازی‌های تدارکاتی و تمرین بدنسازی به بندر عباس اعزام می‌شود تا بتواند خود را برای بازی‌های نیم فصل دوم فوتبال جام آزادگان آماده کند.

وی با اشاره به اینکه تیم فوتبال شهرداری اردبیل بعد از دو بازی فوتبال جام آزادگان عازم بندر عباس می‌شود، گفت: با توجه به شرایط آب و هوای مناسب بندر عباس، مدیران و کادر فنی تیم فوتبال شهرداری اردبیل، بندر عباس را بهترین گزینه برای اردوی تیم فوتبال شهرداری اردبیل انتخاب کردند.

احمدزاده تصریح کرد: تیم فوتبال شهرداری اردبیل قبل از اردوی بندرعباس، با تیم پاس همدان بازی می‌کند و این بازی نیز برای تیم فوتبال شهرداری اردبیل از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که امیدواریم این بازی را با برد به پایان برسانیم.

وی بیان کرد: فوتبال جام آزادگان با توجه به فشردگی بازی‌ها کار را برای تیم‌ها سخت کرده و تیم فوتبال شهرداری اردبیل با جذب بازیکنان جدیدی در نیم فصل دوم به دنبال برطرف کردن نقطه ضعف‌های خود در بعضی پست‌های تخصصی است تا تیم در نیم فصل دوم به طور اساسی تقویت شود.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری اردبیل اظهار کرد: بعد از انتخاب بنده به عنوان سرمربی تیم فوتبال شهرداری اردبیل تاکنون یک بازیکن نیز به این تیم اضافه نشده و با همین ظرفیت‌هایی که تیم شهرداری اردبیل داشته در مسابقات فوتبال جام آزادگان به مصاف حریفان رفتیم.

ارسال نظرات