خبرهای داغ:
مسئول تربیت و تعالی سپاه ناحیه سرپل ذهاب با تاکید برلزوم تبعیت و حرکت در مسیر آرمان ها و اهداف شهدا گفت: برگزاری یادواره های شهداء نقش مهمی در بصیرت افزایی به جامعه دارد.
کد خبر: ۸۶۰۸۴۳۶
|
۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سرپل ذهاب، حجت الاسلام علی گلیاری در اولین یادواره شهدای روستای کاهسرا ضمن تشریح اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و انتقال خاطرات دوران دفاع مقدس به نسل های آینده افزود: امروز زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و حفظ حرمت و جایگاه خانواده های معظم آن ها برای تداوم انقلاب اسلامی و عزت و عظمت نظام اسلامی ایران و ایرانیان لازم و ضروری است.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری یادواره شهدا گفت: برگزاری یادواره شهدا نقش مؤثری در روشنگری، بصیرت و دشمن شناسی جامعه دارد و زمینه آشنایی جوانان و نسل جوان را با افکار شهدا و اهداف آن ها فراهم می‌کند.

گلیاری در ادامه شهدا را الگوی کامل اخلاص و ایثار معرفی کرد و گفت: مقام شهدا چراغ راه هدایت و راهنمای جامعه هستند و شهدا با جانفشانی و رشادت های خود رسالت معنوی خود را در راستای دفاع از میهن اسلام انجام دادند.

وی افزود: تبعیت و حرکت در مسیر آرمان ها و اهداف شهدا لازمه تداوم راه شهیدان خواهد بود و امینت موجود در کشور مرهون تلاش ایثارگرانی است که با نثار جان خود اجازه ندادند دشمنان به اهداف خود برسند.

ارسال نظرات