یادواره شهیده ایران قربانی، 36هزار شهید دانش اموز کشور و همچنین 8 شهید دانش اموز شهرستان تربت حیدریه با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، مسئولین و سایر آحاد جامعه در تربت حيدريه برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۰۸۴۴۵
|
۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴
به گزارش خبرگزاري بسیج از خراسان رضوي، در این يادواره رئیس دانشگاه فردوسی مشهد با بیان اینکه امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون شهدا و رشادت های ایثارگران است افزود: شهدای ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس تمام سرمایه خود را در طبق اخلاص گذاشته و برای دفاع از ناموس و دین و قرآن پا در میدان مبارزه با متجاوزان گذاشتند.

دکتر مهرداد اذعان کرد: اگر در بی ثباتی امروز منطقه خاورمیانه، ایران اسلامی با ثبات ترین کشور محسوب می شود به برکت مجاهدت های دوراه 8 سال دفاع مقدس است که دشمن درس عبرتی سنگین از این ملت گرفت.

وی بیان داشت: دشمنان نظام اسلامی امروز فهمیدند که نمی توان از راه جنگ نظامی ایران را به زانو دراورد به همین جهت ناتوی فرهنگی و جنگ نرم را به راه انداخته و صدها شبکه ماهواره ای و هزاران سایت اینترنتی به جنگ با ارداه جوانان و نوجوانان ایران برخاسته است.

رئیس دانشگاه فردوسی مشهد یادآور شد: مسئولین و مردم باید هوشیار باشند و خود را نسبت به این جنگ بسیار خطرناک قوی کنند و نگذارند که دشمنان انقلاب به اهداف شیطانی خود نزدیک شوند.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها