فرماندار نیر:

اختصاص 700 میلیون ریال اعتبار برای تعمیر و تجهیز آموزش و پرورش نیر

امسال 700 میلیون ریال اعتبار برای تعمیر و تجهیز آموزش و پرورش اختصاص یافته که سال آینده این اعتبار چهار برابر خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۰۸۴۵۲
|
۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر، همایش روسای شورای دانش آموزی شهرستان نیر در محل فرمانداری برگزار شد.

در این همایش اکبر صمدی، فرماندار شهرستان نیر از چهار برابر شدن اعتبارات تعمیر و تجهیز آموزش و پرورش در سال آینده خبر داد و گفت: امسال 70 میلیون تومان اعتبار برای تعمیر و تجهیز آموزش و پرورش اختصاص یافته که سال آینده این اعتبار چهار برابر خواهد شد.

صمدی در ادامه از اختصاص 50 میلیون تومان اعتبار برای آسفالت راه ارتباطی مدارس بهار و زینب کبری و دانشگاه پیام نور خبر داد و گفت: به محض مساعد شدن شرایط آب و هوایی عملیات آسفالت ریزی این مسیر انجام خواهد شد.

وی در ادامه از افتتاح پنج کارخانه طی یک و نیم سال اخیر در شهرستان هم خبر داد و گفت: دو مجتمع آبدرمانی هم در این مدت افتتاح شده است.

در این همایش روسای شورای دانش آموزی مدارس مختلف شهرستان نیر مسائل ومشکلات مدارس خود را مطرح کرده و فرماندار نیر در خصوص رفع این مشکلات قول مساعد داد.

ربعلی مظهری، سرپرست مدیریت آموزش و پرورشنیرهم گفت: یکی از نمادهای ارزشمند مشارکتی شورای دانش آموزی است که می تواند در تصمیم گیری های مدارس نقش آفرینی کند.

وی افزود: تسهیل در حسن اجرای برنامه های تربیتی از طریق واگذاری مسوولیت به دانش آموزان ، بسترسازی برای ابراز نیازها و استعداد های دانش آموزان ، ایجاد فضای مناسب برای تمرین و یادگیری مهارت های اجتماعی برای ورود به جامعه از مهم ترین اهداف تشکیل شوراهای دانش آموزی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار