حجت الاسلام حسینی زاده در خطبه های این هفته نماز جمعه عقدا گفت:تنها مذهبی که همیشه در مقابل یاوه گویی های استکبار ایستاده مذهب شیعه است.
کد خبر: ۸۶۰۸۶۴۹
|
۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از عقدا، حجة الاسلام حسینی زاده امام جمعه عقدا در خطبه های سیاسی و عبادی نماز جمعه این هفته عقدا با محکوم کردن کشتار بیرحمانه شیعیان نیجریه گفت شکی نیست که ست دولت های استکباری خصوصا رژیم اشغالگر صیونیستی و آمریکای جنایتکار در این حنایت هولناک آغشته به خون است و ارتش نیجریه با همکاری کرن در این جنایت دلخراشی به ظلم این دولت ها کمک نمود آنها باید بدانند که شیعه در طول تاریخ این زجرها را به چشم خود دیده است و تمام این ها به علت دفاع از مظلوم و مبارزه با ظلم است و تنها مذهبی که همیشه در مقابل یاوه گویی های استکبار ایستاده مذهب شیعه است.

حسینی زاده ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه دو قشر دانشجو و روحانی را به منزله دو استوانه قوی و دوبال پر تحرک انقلاب دانست که هرگاه با هم حرکت کرده اند باعث برکت و پیشرفت انقلاب شده اند.

امام جمعه عقدا همچنین با عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام حسن عسگری(ع)و تبریک سالروز ازدواج پیامبر(ص)وحضرت خدیجه(س)اظهار داشت ثمره این ازدواج با برکت کوثر نبوت و سرور زنان عالم است که می تواند بهترین الگوی زنان عالم باشد.

وی یادآور شد که حضرت فاطمه زهرا(س)یاور مخلص شوهر و امام زمانش علی(ع)و همراه همیشگی ولایت بود.

وی در ادامه خطبه ها به مسئله برجام اشاره کرد و گفت:غربی ها به خوبی می دانند که ما هیچگاه دنبال سلاح هسته ای نبوده و نیستیم و همیشه به دنبال بهانه گیری های بی مورد هستند که انشاالله به لطف حق تعالی و همراهی شما مردم این بار نیز چون همیشه تیرشان به سنگ خواهد خورد و ملت در این آزمون برجام هم سربلند بیرون خواهد آمد.

ارسال نظرات