فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب از برگزاری یادواره ۱۴ شهید کارمند و اصناف این شهرستان در روزهای آتی در این شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۸۶۰۸۷۴۰
|
۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۸

سرهنگ حبیب الله سهرابی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار میناب جنوب برگزاری یادواره‌های شهدا را ترویج فرهنگ سپاس و ایثار بیان کرد و افزود: یادواره‌ شهدا فرصتی مغتنم برای ترویج فرهنگ شهادت و شهادت‌طلبی است.

فرمانده ناحیه میناب ،ادامه راه شهدا را نیاز ضروری امروز جامعه دانست و گفت: در هشت سال دفاع مقدس همه اقشار مردم در کنار یکدیگر برای دفاع کیان اسلامی عازم جبهه های نبرد شدند لذا وظیفه امروز ما موشکافی و تبین ارزشهای ناب اسلام برای ایجاد یک بسیج منسجم در مقابله با انواع تهدیدهای جنگ نرم دشمن یک ضرورت است.

وی اظهار کرد: برگزاری یادواره شهدا یک دستوالعمل معنوی برای عمق بخشی به مفهوم شهید و شهادت و بیان و عمل به وصیت نامه شهداست.

سرهنگ سهرابی هدف از برگزاری یادواره شهدا را عمل به وصایا و ادامه راه شهدا در جهت تبین فرهنگ شهید و شهادت و شناساندن این فرهنگ به نسل جوان بیان کرد و اذعان داشت: یادواره شهدای کارمند و اصناف شهرستان میناب بازخوردی برای نسل جوان خواهد بود.

وی در پایان با اشاره به وجود ۱۰ شهید کارمند و ۴ شهید اصناف در شهرستان میناب گفت: این یادواره در جهت تکریم و پاسداشت مقام ۱۴ شهید سرافراز کارمند و اصناف این شهرستان بیست و ۹ آذر ماه جاری در دانشکده فنی و حرفه ای آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) شهرستان میناب برگزار می شود.

گفتنی است؛ این مراسم به همت ستاد یادواره شهدای کارمند و اصناف و با همکاری سپاه شهرستان برنامه ریزی شده است.

ارسال نظرات