خبرهای داغ:
فراخوان ایده و تجربیات موفق بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز با عنوان نماز و سنجش دستاوردها برگزار می گردد.
کد خبر: ۸۶۰۸۷۷۷
|
۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، حجت الاسلام علی انصاری معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز در استان قزوین برگزار می گردد. در همین راستا فراخوان ایده و تجربیات موفق بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز با عنوان " نماز و سنجش دستاوردها " برای افراد علاقمند برگزار می گردد.

وی افزود: افراد علاقمند می توانند آثار خود را در قابل 7 محور شامل ایده ها و تجربیات موفق در توسعه و ترویج فرهنگ نماز، مسئولین و مدیران موفق و نمونه در زمینه اقامه نماز، بهترین شیوه دعوت به نماز در نسل نو، مساجد الگو و موفق در جذب نوجوانان و جوانان، فن آوری های نوین در آموزش نماز، پژوهش و پایان نامه های کاربردی و میدانی در زمینه نماز و الگوهای مردمی یاوران نماز به دبیرخانه اجلاس ارسال نمایند.

معاون پرورشی و فرهنگی استان خاطر نشان کرد: مهلت ارسال آثار تا بیست دی ماه می باشد و نتایج هفته اول بهمن ماه 94 از طریق پایگاه اطلاع رسانی ستاد اقامه نماز به آدرس www.namaz.ir اعلام خواهد شد.

حجت الاسلام انصاری تصریح کرد: علاقمندان می توانند آثار خود را به آدرس تهران، خیابان انقلاب، خیابان قدس، نبش خیابان ایتالیا، پلاک 98 ستاد مرکزی اقامه نماز طبقه چهارم دبیرخانه اجلاس و یا به پست الکترونیکی Ejlas24@namaz.ir ارسال نمایند.

 

1006/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها