فرمانده سپاه ناحیه کوهرنگ از برگزاری افزون بر 20 عنوان برنامه به مناسبت هفته وحدت در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۰۸۸۱۱
|
۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت هفته وحدت بیش از بیست برنامه فرهنگی بصیرتی در شهرستان کوهرنگ برگزار خواهد شد.

سرهنگ دوم پاسدار کرم نظری با اعلام این خبر، گفت: برنامه های متنوع و مختلفی در سراسر شهرستان به مناسبت هفته وحدت در سطح پایگاهها و حوزه های مقاومت با حضور کلیه بسیجیان برگزار می شود .

فرمانده سپاه ناحیه کوهرنگ افزود: هدف ما از اجرای این گونه برنامه ها تعمیق معنویت و بصیرت و افزایش روحیه جهاد و شهادت در بین بسیجیان و کیفی سازی و بومی سازی برنامه های هفته وحدت است.

سرهنگ نظری، بسیج را الگو و اسوه اخلاق و فرهنگ در جامعه امروزی دانست که نشات گرفته از راه و روش انبیاء و اولیاء خداست و گفت: باید در این راه با بینش صحیح و درست حرکت کنیم تا به سرمنزل سعادت و خوشبختی برسیم.

وی، برگزاری جشن میلاد پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله و سلم و امام جعفر صادق علیه السلام، برپایی ایستگاه صلواتی، نشست منتظران موعود، هم اندیشی فصلی فرماندهان و دبیران امربه معروف و نهی از منکر پایگاه های بسیج شهرستان کوهرنگ با محوریت هفته وحدت و نشست های روشنگری را از مهم ترین برنامه های گرامیداشت هفته وحدت برشمرد.

ارسال نظرات