خبرهای داغ:
مسئول تعلیم وتربیت ناحیه سپاه قاینات با تاکید بر اینکه باید انتخابات سالم برگزار کنیم گفت: چنانچه انتخاباتی بدون بصیرت برگزار شود پس از آن شکافها ومشکلاتی بوجود می آید که باعث نارضایتی عموم مردم می شود.
کد خبر: ۸۶۰۸۸۱۷
|
۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت السلام والمسلمین رجایی در دوره آموزش یک روزه شورای حوزه و پایگاههای مقاومت بسیج خضری دشت بیاض با بیان اینکه همه افراد باید بصیرت دینی وانقلابی داشته باشند گفت: امروز جامعه ما بیشتر از گذشته به بصیرت احتیاج دارد.

وی عنوان کرد: اگر افراد بی بصیرت مانند فتنه 88 یا واقعه جنگ جمل و یا واقع کربلا بخواهندعمل کنند جامعه اسلامی به خطر می افتد پس باید بسیج در همه عرصه ها رهرو و پیشرو باشد وبه دیگران معرفی کند تا دشمنان اسلام نتوانند از بی بصیرتی مردم سوء استفاده کنند.

رجایی با بیان اینکه امروز پرچم ولایت را باید بسیج در دست داشته باشد افزود: بعضی ها میخواهند از ادبیات ولایت مداری استفاده کنند و برعلیه ولایت حرکت کنند که این خود جای تاسف دارد گرچه رهبری بی نظیر و با بصیرت اسلام ناب محمدی داریم ولی نباید سیاست زده عمل کرد همانطور که رهبر انقلاب فرمودند" بسیج سیاست زده نیست ولی سیاست مدار هست".

وی باتوجه به انتخابات پیش رو تصریح کرد: با توجه به شرایطی که امروز در آن قرار داریم اصلا به نفع و مصلحت کشور نیست که انتخاباتی بدون بصیرت برگزار شود که پس از آن شکافها ومشکلاتی بوجود آید که باعث نارضایتی عموم مردم باشد پس با این شرایط باید انتخابات سالم برگزار کنیم.

احمدی فر فرمانده حوزه شهید باهنر خضری دشت بیاض گفت: این دوره به مدت یک روز از 20پایگاه خضری دشت بیاض و روستاهای اطراف با حضور 200 نفر برگزار شد.

وی ادامه داد: مربیان از معاونت های ناحیه سپاه قاینات بصورت کارگروه تخصصی یکروزه شورای پایگاهها را با وظایف سازمانی خود در سطح پایگاهها آشنا می سازند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها