معاون امداد و درمان سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور خبر داد؛
معاون امداد و درمان سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور گفت: همزمان با نشست مجمع عالی بسیج مستضعفین، از سند جامع کمیسیون سلامت بسیج رونمایی شد.
کد خبر: ۸۶۰۸۸۵۰
|
۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج، روح الله قائد امینی، معاون امداد و درمان سازمان بسیج جامعه پزشکی در گفت‌وگو با خبرنگار این سازمان، گفت: کمیسیون عالی سلامت به عنوان یکی از کمیسیون‌های هفده‌گانه عالی بسیج مستضعفین است که همزمان با مجمع عالی بسیج مستضعفین در مشهد مقدس این کمیسیون تشکیل جلسه داد و به بررسی متن بیانیه و سند جامع کمیسیون عالی سلامت پرداخت.

معاون امداد و درمان سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور ادامه داد: پس از بررسی‌های نهایی خروجی این نشست در قالب یک بیانیه ارائه شد.

وی ضمن اشاره به اهداف مجمع عالی بسیج تصریح کرد: مجمع عالی بسیج به دنبال این است که بتواند یک سند راهبردی برای اداره کشور از دیدگاه بسیج در حوزه‌های مختلف ارائه دهد و در این راستا بسیج جامعه پزشکی نیز در حوزه سلامت به تبیین دیدگاه‌های خود می‌پردازد.

معاون امداد و درمان بسیج جامعه پزشکی با اشاره به حوزه سلامت و بررسی نقاط مختلف در کمیسیون سلامت بسیج افزود: در کمیسیون عالی سلامت بخش‌های مختلف بهداشت، درمان، آموزش، پژوهش، سیاست‌گذاری، حقوقی، قوانین و سایر حوزه‌های مرتبط به نظام سلامت بررسی شد.

وی ادامه داد: با مشخص کردن نقاط ممتاز، چالش‌ها و ارائه راهکارهای مرتبط با هر مشکل یک بیانیه دو برگی و یک سند جامع به عنوان سند پشتیبانی برای نخبگان استانی و اعضای شورای مرکزی ارسال شد و اعضای اتاق فکر نخبگی نظریات اصلاحی خود را ارائه کرده و آخرین اصلاحات نیز انجام شده است.
ارسال نظرات