رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج از برگزاری سلسله جشن‌های نبوی در شهرستان سنندج در ایام هفته وحدت خبر داد.
کد خبر: ۸۶۰۸۸۵۴
|
۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حجت‌الاسلام علی‌محسن منتشلو، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج از برگزاری سلسله جشن‌های نبوی در سطح مؤسسات و خانه‌های قرآن شهری و روستایی شهرستان سنندج در ایام هفته وحدت خبر داد.
وی افزود: برگزاری جشن معراج و مبعث رسول اکرم(ص) از جمله سلسله جشن‌های نبوی است که در شهرستان سنندج برگزار می‌شود.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج بیان کرد: در تمامی طول سال این جشن‌ها برگزار می‌شوند که بزرگداشت هفته وحدت و میلاد سراسر نور نبی مکرم اسلام(ص) از دیگر برنامه‌هایی است که توسط این اداره برپا می‌شود.
وی عنوان کرد: امیدوارم با تأسی از زندگی حضرت محمد(ص) زندگی‌های خود را سرشار از نور و معرفت کنیم تا در دنیا و آخرت سعادتمند شویم.
حجت‌الاسلام منتشلو یادآور شد: برگزاری نشست‌های صمیمی روحانیون تشیع و تسنن، برگزاری مسابقات ورزشی با عنوان جام وحدت بین خانه‌های قرآن شهری از دیگر برنامه‌های اداره تبلیغات شهرستان سنندج در ایام هفته وحدت است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج در ادامه گفت: آداب و رسوم مردم استان کردستان در ماه ربیع الاول که به مناسبت میلاد یگانه دردانه هستی برگزار میشود از معنویت و جایگاه ویژه ای در منظر ساکنین این خطه از ایران اسلامی برخورداراست.
وی افزود: مردم هر ساله در ایام ماه ربیع الاول اقدام به برگزاری جشن های میلاد حضرت محمد(ص) با ویژه برنامه های مولودی خوانی و دفنوازی و توزیع شیرینی و شربت و نقل میان مردم و عاشقان آن حضرت می‌کنند.

ارسال نظرات