حجت الاسلام والمسلمین درویشی، گفت: ترویج فرهنگ بسیجی و بصیرت افزایی, از وظایف مهم مدیران عقیدتی و نظارت است.
کد خبر: ۸۶۰۸۸۷۱
|
۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۸

 گردهمایی مدیران عقیدتی نظارت حوزه های مقاومت بسیج با حضور مسئولین واحدهای نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بندرعباس برگزار شد.

حجت الاسلام درویشی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بندرعباس ضمن تشکر از فعالیت های مدیران عقیدتی نظارت رده های مقاومت بسیج بندرعباس گفت: مدیران عقیدتی نظارت باید تفکر بسیجی  را ترویج دهند و برای بصیرت افزایی بسیجیان نیز تلاش کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه بندرعباس با توجه به برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی  افزود: این دو انتخابات مهم است و برای انتخاب افراد باید شاخص های  مهم, مد نظر قرار بدهیم.

وی, ولایت مداری, مردمی بودن, دفاع کردن از حقوق مردم, مقتدر بودن را از ویژگی های یک کاندیدای اصلح بر شمرد.

حجت الاسلام درویشی, بصیرت و ولایت مداری را رمز پیروزی در مقابل دشمنان دانست و عنوان کرد:  بصیرت و ولایت مداری باعث شده که ما در مقابل دشمنان پیروز شویم.

وی اظهار داشت: دشمن   به دنبال   نفوذ است, ما با بصیرت می توانیم  را ه نفوذ دشمن را ببندیم  و ازاین نظام و انقلاب دفاع کنیم.

در ادامه, سرگرد دهقانی جانشین فر مانده سپاه ناحیه بندرعباس  خطاب به مدیران عقیدتی و نظارت گفت: در رده های مقاومت  باید دو چیزمهم و اساسی مد نظر قرار گیرد: یکی احساس مسئولیت, نسبت به خود  و کاری که  برعهده  داریم و آن  را انجام می دهیم. باید احساس مسئولیت کنیم. مطلب دوم, اینکه بصیرت داشته باشیم. بصیرت و شناخت دشمن, دشمن را خوب به شناسیم و راههای مقابله با آن را بفهمیم و با آن مبارزه کنیم.

در ادامه افزود: یکی از عرصه های مهم بصیرت, داشتن بصیرت سیاسی است، یعنی دفاع از انقلاب و ارزشهای نظام است.

 

ارسال نظرات