با راه‌اندازی این کمپ کوهنوردی ارائه خدمات به ورزشکاران و کوهنوردان در دامنه سبلان میسر می‌شود.
کد خبر: ۸۶۰۸۸۹۲
|
۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، ابراهیم امامی، فرماندار مشگین شهر در جلسه‌ای با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل و هیئت‌های ورزشی در مشگین‌شهر اظهار داشت: با توجه به نیاز ورزشکاران این شهرستان با برنامه‌ریزی‌ها و پیگیری‌های انجام شده در صدد چمن‌کاری ورزشگاه تختی مشگین‌شهر در راستای پاسخگویی به نیاز ورزشکاران هستیم.

وی با اشاره به اعتبار لازم برای چمن‌کاری ورزشگاه تختی در مشگین‌شهر افزود: عملیات چمن‌کاری ورزشگاه تختی با اعتبار 12 میلیارد ریال آغاز می‌شود که امید می‌رود با سامان‌دهی و چمن‌کاری این ورزشگاه و راه‌اندازی آن برای استفاده ورزشکاران، شاهد استقبال جوانان و نوجوانان از این ورزشگاه باشیم.

فرماندار مشگین‌شهر از افتتاح کمپ کوهنوردی سبلان خبر داد و تصریح کرد: کمپ کوهنوردی سبلان با ظرفیت 400 نفر آماده بهره‌برداری است که در دهه مبارک فجر شاهد افتتاح رسمی این کمپ می‌شویم و با راه‌اندازی این کمپ کوهنوردی ارائه خدمات به ورزشکاران و کوهنوردان در دامنه سبلان میسر می‌شود.

امامی بیان کرد: به لحاظ رشد صنعت گردشگری در شهرستان مشگین‌شهر در صدد هستیم با راه‌اندازی پیست ورزش‌های هیجانی نظیر موتور سیکلت سواری، اتومبیل رانی و سایر ورزش‌های مهیج، صندوق حمایت از ورزشکاران را در شهرستان راه‌اندزی کنیم.

وی با اشاره به اقدامات انجام یافته در حوزه ورزش شهرستان مشگین‌شهر گفت: نیاز است در راستای ساماندهی مشکلات ورزشی و امکانات مورد نیاز در سطح شهرستان با حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان و همچنین دستگاه‌های مربوطه در شهرستان بیش از پیش تلاش شود تا در این حوزه شاهد رضایتمندی مردم و جوانان علاقمند به ورزش باشیم.

ارسال نظرات