پیست اسکی آلوارس سرعین متناسب با استانداردهای نوین بین المللی راه‌اندازی شده و آماده برگزاری مسابقات در رده‌های ملی و فراملی می باشد.
کد خبر: ۸۶۰۸۹۰۸
|
۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل از تسنیم، ایوب بهتاج، مدیرکل ورزش و جوانان استان در گفتگویی اظهار داشت: مسابقات قهرمانی اسکی روی برف کشور همزمان با جشنواره زمستانی برای اولین بار در پیست اسکی آلوارس سرعین برگزار می‌شود که میزبانی این مسابقات یک افتخار بسیار بزرگ برای ورزش استان اردبیل است.

وی با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری مسابقات قهرمانی اسکی روی برف کشور در پیست اسکی آلوارس سرعین انجام شده است، گفت: در این مسابقات قهرمانان و ورزشکاران بنام کشور در رشته اسکی روی برف به رقابت می‌پردازند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل بیان کرد: جشنواره زمستانی سرعین امسال به صورت باشکوه و منظم برگزار می‌شود که در این راستا هماهنگی‌های اولیه برای برگزاری مسابقات ورزشی از جمله اسکی در کنار این جشنواره انجام شده تا شاهد جشنواره باشکوه در منطقه باشیم.

بهتاج ظرفیت پیست اسکی آلوارس سرعین برای برگزاری مسابقات ملی و بین المللی را بسیار خوب ارزیابی کرد و افزود: این پیست متناسب با استانداردهای نوین بین المللی راه‌اندازی شده و آماده برگزاری مسابقات در رده‌های ملی و فراملی است.

وی تصریح کرد: فدراسیون بین المللی اسکی نیز موافقت خود را برای میزبانی پیست اسکی آلوارس سرعین در مسابقات اسکی روی برف کشور را اعلام کرده که این سهمیه از استان اصفهان گرفته شده و میزبانی این دوره به استان اردبیل واگذار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: همزمان با دهه مبارک فجر نیز برنامه‌های مختلف ورزشی و فرهنگی نیز علاوه بر مرکز استان در شهرستان‌های اردبیل نیز برگزار می‌شود که در این راستا هماهنگی‌های اولیه با مسئولان شهرستان‌ها برای برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی در رشته‌ها و رده‌های مختلف سنی انجام شده است.

ارسال نظرات