9 دی، تاكيد بر اقتدار و ولايت پذيري ملت ايران وعزت نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران است.
کد خبر: ۸۶۰۸۹۱۷
|
۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۲

سرهنگ نوري ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گرمي در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرمی گفت: درجریان فتنه 88، برخی‌ها خواسته یا ناخواسته درشعله‌های آتش خود ساخته گرفتارشدند و با رد شدن از خط قرمز نظام، شاهد توهين و اهانت به ارزش‌هایی بودیم که شیعیان برای پاسداشت آن خون‌ها داده و سختی‌های بسیار کشیده بودند، توهین به امام حسین (ع) و عاشورای حسینی در هر زمان و در هر سرزمینی که رخ دهد، خون‌ عاشقان امام حسین (ع) از هر نژاد، قوم و فرهنگی را به جوش خواهد آورد و با عاملان اينكار قاطعانه برخورد خواهند كرد.

وی افزود: مردم ولايتمدار ايران، مانند دوران دفاع مقدس که براینظام، دین، رهبر و امامشان، خون، جان و هستی خود را دادند، با درک و بصیرت والای دینی خود حماسه اي 9 دی را خلق كردند.

سرهنگ نوري گفت: فتنه 88 با وجود تلخي هاي كه براي ملت ايران داشت داراي دستاوردهايي همچون حماسه 9 دي كه نشانه ي بصيرت و ميثاق با ولايت بود بجا گذاشت.

وي افزود: حماسه 9 دي داراي دستاوردهاي داخلي و خارجي است اظهار كرد: اقتدار مردمي و نظام مقدس جمهوري اسلامي، انسجام بيشتر بين مردم و مسئولين، انزواي سياسي جريان فتنه 88 و مشخص شدن مدافعان واقعي نظام از جمله اين دستاوردهاست.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گرمي گفت: 9دي، تاكيد بر اقتدار و ولايت پذيري ملت ايران و عزت نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران است.

ارسال نظرات