کشتی شهرستان نیر می تواند با بهره گیری از ظرفیت و توان پیشکسوتان و نیز با اتکاء به نیروهای جوان و با انگیزه خود از حالت رکود خارج شده و به رشته ای پویا و مطرح در سطح استان تبدیل شود.
کد خبر: ۸۶۰۸۹۶۲
|
۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر، اکبر نگاهی، سرپرست اداره ورزش و جوانان نیر در نشست هم اندیشی و بررسی راههای توسعه کشتی و درجمع پیشکسوتان این رشته گفت: کشتی شهرستان نیر می تواند با بهره گیری از ظرفیت و توان پیشکسوتان و نیز با اتکاء به نیروهای جوان و با انگیزه خود از حالت رکود خارج شده و به رشته ای پویا و مطرح در سطح استان تبدیل شود.

وی به لزوم برگزاری تمرینات کشتی این شهرستان در رده های سنی پایه و حضور مربیان مجرب در آن تأکید کرد و گفت: اداره ورزش و جوانان نیر از مربیان کشتی، برگزاری مسابقه قهرمانی نیر و تشکیل تیم منتخب در رده های سنی پایه حمایت می کند.

نگاهی اظهار کرد : اجماع اهالی کشتی این شهرستان و ایجاد همدلی و حضور مستمر پیشکسوتان در محل تمرینات کشتی می تواند انگیزه جوانان را مضاعف کند و در همین راستا از هیأت کشتی انتظار می رود که در برقراری این ارتباط مؤثر تلاش کند.

در این نشست همچنین پیشکسوتان کشتی شهرستان نیر به بیان دیدگاهها و نظرات خود در خصوص چگونگی رفع موانع و مشکلات کشتی پرداختند.

ارسال نظرات