خبرهای داغ:
به همت روابط عمومی سپاه ناحیه علی آباد کتول :
گردهمایی مصون سازی فرهنگی جنگ نرم با حضور پایوران و سربازان در ناحیه علی آباد کتول برگزار شد .
کد خبر: ۸۶۰۸۹۹۵
|
۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛ در این مراسم حجت الاسلام یوسفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه علی آباد کتول اظهار کرد:روش های جنگ نرم دشمنان علیه ایران اسلامی عبارتند از  روش گفتاری که به دوگانه آشکار  وغیر آشکار می باشد.
وی درادامه افزود : هدف دشمن از این نوع روش روانی بدبین کردن مردم نسبت به مسئولان و ضربه زدن به جایگاه ولایت فقیه ، ناکار آمد نشان دادن مسئولان ،  القا وجود تبعیض در جامعه ، القا عقب ماندگی کشور نسبت به سایر کشورهای جهان و بزرگ جلوه دان قدرت دشمنان است .
 وی روش دیگر دشمن را روش رفتاری خواند و گفت: در این روش هدف دشمن عوض کردن هویت حکومت و نظام ، مقاومت قانونی و غیر قانونی در برابر حاکمیت ،مقاومت نکردن در برابر نفوذ دشمن  است و همچنین روش شبکه ای که دشمن از طریق سایت ها و ماهواره و شبکه های مجازی که دشمن راه انداخته است برای این است که بتواند به اهداف شوم خود برسد .

وی در ادامه اذعان کرد : دشمنان در محاسبات خود علیه ایران اسلامی دچار اشتباهاتی شدند.

یوسفی افزود :دشمن از نصرت های الهی خداوند نسبت به این کشور غافل مانده ، شناخت ناکافی از قدرت و جایگاه رهبری و ولایت فقیه ، ایمان و معنویت ملت ایران ودشمن باید بداند هرعملیاتی نسنجیده ای که علیه ایران اسلامی انجام می دهد باعث بیشتر شدن قدرت ایران می شود .

وی در پایان خاطر نشان کرد : یکی از روشهای مهار قدرت و نفوذ ایران اسلامی نفوذ در بین مسئولین نظام است که باید مسئولین نظام  هوشیار و بابصیرت باشند تا دچار نفوذ دشمن نشوند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها