معاون وزیر کشور خبر داد

اختصاص بالغ بر 160 میلیارد تومان بودجه برای برگزاری انتخابات

معاون وزیر کشور گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته بودجه‌ای بالغ بر 160 میلیارد تومان برای برگزاری انتخابات خبرگان و مجلس پیش‌بینی شده است.
کد خبر: ۸۶۰۹۱۴۵
|
۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۱

به گزارش بسیج،  از قم، جواد ناصریان ظهر امروز پس از بازدید از ستاد ثبت‌نام نمایندگی مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در فرمانداری قم در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به تاکید رئیس جمهور و وزیر کشور بر استفاده از صندوق‌های شفاف در رای‌گیری انتخابات خبرگان رهبری و مجلس گفت: این امر از سوی شورای نگهبان به تأیید رسیده است.

وی با اشاره به آغاز تامین اقلام و وسایل مورد نیاز برای انتخابات گفت: این اقلام پس از تامین و آماده‌سازی در اختیار شعب اخذ رای در سراسر کشور قرار می‌گیرد.

معاون وزیر کشور تاکید کرد: رئیس جمهور دستوری صادر کرده است مبنی بر اینکه امکانات مورد نیاز برای انتخابات خبرگان رهبری و مجلس به صورت کامل در اختیار وزارت کشور قرار گیرد و با پیگیری‌های صورت گرفته بودجه‌ای بالغ بر 160 میلیارد تومان برای برگزاری انتخابات خبرگان و مجلس پیش‌بینی شده است.

وی تصریح کرد: البته از این میزان بودجه اختصاص داده شده 25 میلیارد تومان به مطالبات دوره‌های گذشته مربوط است و در حال حاضر دولت بدهی بابت حق‌الزحمه مجریان انتخابات دوره‌های گذشته ندارد.

ناصریان همچنین برگزاری نشست معاونان توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری‌های منطقه یک کشور در قم را مورد توجه قرار داد و گفت: در این نشست مسائلی از جمله اعتبارات انتخابات و همچنین ساختار استانداری‌ها و ... مورد بحث و تبادل‌نظر قرار گرفت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار