امام‌ جمعه اهل سنت تربت‌جام در گفتگو با "بسیج":
امام‌ جمعه اهل سنت بخش "پایین جام" تربت‌جام گفت: داعیان دموکراسی و حقوق بشر بویژه آمریکا هرکجا که مسلمانان درخطر باشند نه‌ تنها سکوت بلکه از ظالمان حمایت می‌کنند.
کد خبر: ۸۶۰۹۱۷۴
|
۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۹

مولوی امان‌الله برزگر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، افزود: اتفاق اخیر نیجریه که در آن خون شیعیان مظلوم و بی دفاع ریخته شد و هزاران مسلمان از جمله فرزند شیخ زکزاکی، رهبر شیعیان نیجریه توسط دولت آن کشور به شهادت رسیدند دل هر انسانی را به درد می‌آورد.

وی با اشاره به این که قتل عامل مسلمانان توسط ایادی استکبار جهانی هیچ توجیهی ندارد و از منطق انسانیت به دور است تصریح کرد: دین اسلام دین رأفت، مهربانی، وحدت و انسجام است؛ در هیچ جای قرآن خداوند به کشتن توصیه نکرده است کشتار و قتل‌عام در اسلام هیچ جایگاهی ندارد. کشتن انسان‌ها در هرکجای دنیا و با هر مذهبی و دیدگاهی عمل زشت و قبیح و ظلم به انسانیت است.

وی به سکوت مجامع بین‌المللی اشاره و خاطر نشان کرد: داعیان دموکراسی بویژه آمریکا و حامیان آن، هرکجا که به نفعشان باشد سرود صدا به راه می‌اندازد اما در مقابل با ظلم به مسلمانان و هرکجا که مسلمانان درخطر باشند نه‌ تنها سکوت بلکه از ظالمان حمایت می‌کنند.

مولوی برزگر تاکید کرد: همه مسلمانان در اقصی نقاط جهان باید با هم وحدت داشته و از قرآن، پیامبر(ص) و ائمه اطهار (ع)  الگو بگیرند؛ هیچ دولتی اجازه ندارد به‌ ناحق دست به قتل‌عام انسان‌ها با هر عقیده و مذهبی بزند.

وی در پایان اظهار داشت: جامعه اهل سنت قتل‌عام و کشتار اخیر شیعیان نیجریه را محکوم می‌کند؛ همه ما باید هوشیار باشیم تا مهره بازی استکبار جهانی نشویم زیرا کشتار شیعیان نیجریه با دسیسه استکبار جهانی صورت گرفته و آنان به دنبال از بین بردن وحدت بین مسلمانان هستند

ارسال نظرات
پر بیننده ها